Påminna före eller efter osa-datum?
Jag nojjar över att så få har osat. Vi har 30/7 som sista datum och än så länge är det ett tiotal av sectio som hört av sig.
När har/kommer ni andra påminna gäster som inte osat? Före eller efter osa-dagen?
Jag nojjar över att så få har osat. Vi har 30/7 som sista datum och än så länge är det ett tiotal av sectio som hört av sig.
När har/kommer ni andra påminna gäster som inte osat? Före eller efter osa-dagen?
Jag har just kommit på att de som osat hittills är mina vänner, medan i stort sett ingen av m2bs vänner osat. konstigt?!! Eller?
Är det så att vi kvinnor pratar och engagerar våra vänner (ofta kvinnor)mycket mer än männen gör med sina polare (ofta män)?
Med två dagar kvar till sista osa är det 21 pers. av 60 som hört av sig!!! Jag tycker dte är urdåligt!
Annecarin, hur gjorde du när du bjöd in släktingen i "efterhand"? Skickade du en inbjudan eller ringde du helt enkelt? Talade du om att det blivit plaser över eller låtsades du som om ni var sena med inbjudan?Jag är i samma sits.
Vi hade osa i förrgår. Fortfarande saknas ca 10 pers. Vi ska påminna på fredag tror jag.