Inlägg från: newboobies |Visa alla inlägg
  • newboobies

vill veta allt om ; bröstförstoring

Hejsan!
    Har nu bestämt mig för att genomgå en operation som jag tänkt på i flera år, nämnligen att förstora brösten :)

Har i stortsett varit "bröstlös" hela livet och det har varit mycket påfrestande i vardagen. Jag tänker på det hela tiden och det är mycket frustrerande.

Har kollat runt på internet och läst på endel!
    Imorgon ska jag börja ringa upp kliniker och boka in tid för konsultation! Spännande!
    Jag har valt att kolla in Improva, Eriksbergs Kliniken och Viktoria Kliniken men även en annan klinik jag fastnade för idag ; Citadellkliniken!

Jag behöver alla era åsikter, tips och råd!
    Kostander och avstånd har ingen betydelse.

Jag är ca; 173cm lång väger ca 58kg , har funderat på 350-400cc runda geléhallon i högpofil.. Men har under dagen ändrat inställning när jag fann Citadellkliniken.

Behöhver somsagt alla tips och erfarenheter jag kan få =)
    Tack på förhand !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-28 22:40
    Har gått in på : minanyaboobies.blogg.se/

Har därifrån fått mycket insperation om hur jag vill ha mina egna tuttisar =) Ungefär likadant alltså! Men fortfarande inte det där suuuuuper naturliga kanske ;)

• Svar på tråden vill veta allt om ; bröstförstoring
  • newboobies

Tack så mycket för svaren :D

Har bokat tid för konsultation hos Improva (stockholm)hos Magnus Hober ..Och hos Peter Cosmo på Citadell Kliniken !

Eftersom jag absolut inte har några bröst innan så funderar jag på 375cc geléhallon.

Vad tror ni andra om detta? Har ni mer tips =)

Svar på tråden vill veta allt om ; bröstförstoring