vill veta allt om ; bröstförstoring
Hej, jag opererade brösten för 7 månader sen och är rätt nöjd. Helt nöjd kommer du aldrig bli ha inga höga förväntningar. Det jag inte är nöjd med är storleken jag tycker faktist att dom är för små. 400cc det låter kanske mycket men det blev inte så mycket. Nu vet jag inte vad det beror på men brösten kan ju se mindre ut eftersom att jag är rätt kraftig. Jag har koksalt, och jag råder dig att ta geléhallon. Inte för att koksalt är dåligt utan jag har hört att geléhallon ser mer naturligt ut på smalare personer. Jag tror jag fått en kapsel i högra bröstet eftersom det sitter mycket högre upp än det vänstra och är hårdare. Det vänstra är mjukt och ser precis ut som ett naturligt bröst. Det jag också har problem med är att jag kan känna av musklen i brösten speciellt i det högra. Det kan va små saker som när jag torkar bordet eller drar upp en dörr då känner jag av musklen och det är en obehaglig känsla. Så om jag fick göra om allt så skulle jag valt över musklen och större implantat. Lycka till nu