Skulle ni gift er om er sambo sa så här!
Jag tycker verkligen inte att du ska läsa in för mycket i det. När jag och min sambo bestämde oss för att gifta oss så var det mest mig det var viktigt för. I hans familj är ingen gift och hans föräldrar är inte tillsammans längre. För mig är det tvärtom. Det har alltid varit en jättestor dröm för mig att gifta mig och jag ville absolut ta det steget, mina föräldrar är gifta sedan nästan 40 år tillbaka och min storebror är gift. Att han inte tyckte det var lika viktigt som jag har ingenting med hur mycket han är villig att binda sig att göra. Nu är vi gifta sen i lördags och han är precis lika lycklig och stolt som mig, han kan knappt sluta kalla mig sin fru :) Såhär sa han på vår bröllopsdag: "För er tjejer är det här ju ofta en så stor sak som ni har tänkt på hela livet, men faktum är att vi killar också tänker på det men inte kanske lika detaljerat. Jag tänkte väl: undrar om JAG kommer hitta någon att dela hela livet med. Och det har jag nu."
Så, jag tror att för många killar kanske det inte är en lika stor sak. MEN låt inte det förstöra det fina som ni ska göra, han kommer också känna att det är jättefint, det är jag säker på.