• Ab fab

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!

Yippi. Va roligt att hon är hemma. Hon kanske bara ville straffa för att ni var bortresta

• Ab fab

Gärna lunch. Kommer ner o hämtar dig. Passar bra för jag bestämde mig just för att inte träna på lunchen. Sen sticker jag till Marstrand 1430

• Ab fab

Gärna lunch. Kommer ner o hämtar dig. Passar bra för jag bestämde mig just för att inte träna på lunchen. Sen sticker jag till Marstrand 1430

• Ab fab

tack själv. varför gör vi inte detta oftare. Nu går jag på semester o sen du men vecka 35 är jag tillbaka igen och du med tror jag. det är 24 augusti

• Ab fab

Mornings
    Marstrand var mysigt igår. Lite båtar och hav, en glass och lite vin. Det är en bra kombo. Idag blir det spinning o sen Palace med vänninorna

• Ab fab

Godmorgon
    Kul med kalas Nibla- vilket partyväder det verkar bli.

Tezz- hoppas huvudvärken släpper. Slappna av ordentligt i helgen. Bilagan ligger i internposten

Igår var jag på palace. goda vänner och cover-band. helt ok combo tillsammans med lite rosé

Idag är det semesterdags. Jippi. Skall fira med fest hos grannar. Skall bli himla trevligt. I morgon sticker jag tidigt till Varberg. Min vänninas son fyller 7 år så det skall firas med en oanständigt stor glass. sen är det hem till nästa kalas. Mammas man fyller 75 år så det blir middag på Liseberg. sen skall jag vila

• Ab fab

Här är en semesterfirare. Efter två dagar av arbetsläger har det varit en slappardag. Började med fotvård för oss båda i Alingsås. Lite shopping, fika på Balders Hage och nu skruttar jag omkring hemma. Köpte jordgubbar som skall frysas in, tänkte plocka vinbär- är det någon som vill ha? Hjärtligt välkomna att plocka!
    I morgon blir det Orust, på fredag kommer min best man på middag. Han är hemma några dagar från paris.

• Ab fab

Carma- 75 års kalas Dags för rullator alltså*s*

• Ab fab

Hemma en sväng. Orust var underbart. Bade igår. Plockade musslor och tom ostron. Nu kurar jag hemma- lagar mat, tvättar o packar.

Lärde mig en grym grillsås igår. 1dl honung
    1 dl rapsolja
    1 dl chilisås
    1/3 dl soja
    3 hackade vitlöksklyftor
    4 cm riven ingefära
    2 msk sesamfrö
    2 msk tigersås

mums. den håller länge i kylen

• Ab fab

det såg ut som ett himla snyggt kalas. Fräcka dekorationer

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!