• Nides

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!

Godmorgon tjejer.. Kul med ny tråd.

Ser att alla mår bra.
    nibla, gud va roligt att hon är tillbaka. Vet inte vad jag hade gjort om en av mina försvann. Men hursom helst skönt att hon är hemma.

Carma: Vaaaaaaaaaaaa roligt med de första stegen.

Bauti, tack för länken. Såg det imorse. ska oxå ta mig in till stan nån dag snart. Var istan igår och letade sängkläder till spjällsängen. Men hittade inte i den färgen jag vill ha.
    Borde köpt de i ullared. Men jag var helt övertygad att jag skulle hitta fina här hemma.
    Förresten så har vi handlat det mesta på till bebisen nu.
    Ska börja uppdatera bloggen med lite roligare innehåll framöver.

Frujj: Vad är ep?

Tez o Ab; ha en mysig lunch! Kanske kan komma förbi nån dag snart o luncha med ER.

• Nides

usch låter inte kul. Hoppas att han är bättre.

• Nides

Frujj: vi var på Nids4kids, jag tror att det är samma som happyland, där vid ÖB nästan och handlade. Mycket billigare!

Nibla: har jag förresten tacka dig tillräckligt för de vita byxorna jag fick låna. De har varit en livräddare.
    Skulle köpa ett par till men deras storlekar har blivit sååå konstiga. Jag fick inte ens på mig deras 44:a.

• Nides

Jaaa det gör de verkligen. Jag trodde att jag skulle söla ner de ofta, vilket jag brukar göra med vita byxor. Men det har gått förvånandsvärt bra. .-)

• Nides

Godmorgon...
    vaknade onödigt tidigt imorse. har varit vaken sen 6. börjar bli trött igen. Kanske ska lägga mig o se om jag somnar om.
    Hoppas att eran dag började bättre än min.

• Nides

Hej tjejer...

Det är hemskt att säga men jag älskar detta väder. Men jag ska hålla mina tummar för att det ska bli fint väder imorgon. Hoppas att ni får en underbar 75års kalas.
    Och alla ni andra som ska ge er ut på resor, hoppas att ni får bättre väder annars tror jag att ni kommer att ha jätte kul ändå.

Det är väl bara jag som blir kvar här hemma i sommar tror jag. Igår var vi hos barmorskan och lyssnade på hjärtljud och så tittade hon väldigt snabbt med UL om han låg fixerad. Och ja jamänsan. Hon kunde inte rubba han. Yeaj... ett bekymmer mindre. Vi blev så glada och tänkte att nu kommer han när som, men hon sa att han kan ligga så hur länge som helst. Men jag hoppas ju på lite tidigare leverans än 12 aug.

• Nides

Hej hej,

Jag få osså lämna återbud. Hinner tyvärr inte idag.. jag har liksom tripplebokat mig själv.

Men gärna en annan dag.
    Kram

• Nides

Hej alla..

Det verkar som om tråden oxå har semester!!

• Nides

Hej hej...

hoppas att alla mår bra.
    Grattis på Bröllopsdagen Bauti!

Det vore kul med fika, men skynda på gärna. Så jag kan vara med. hahahhaha
    Imorgon kanske??

• Nides

Hej hej....
    Håller med de föregående talarna om att fikan var mysigt och att ni som inte var där var saknade.

Nibla: L är ju en sån underbar docka. Guuuuuuuuuuuuud man vill ju bara äta upp henne. Lite senare när jag har kommmit in i min mamma roll så kan jag mer än gärna sitta barnvakt för henne. Hon lär ju inte vara några problem.

Förresten så tror jag att det är nåt på G här.
    Tror att det var slemproppen som gick inatt. Har haft kraftiga sammandragningar i några timmar inatt men nu är det lungt. Är lite seg o trött. Ska vila lite.

• Nides

Godmorgon... eller goddag!

Hoppas att alla mår bra och njuter av dagarna som bara flyger iväg. Det är väl så när man har roligt.

Dagarna har man fullt upp med att älska den lille. Det är verkligen härligt att ha den lille.

Ville bara önska alla en trevlig helg.

Bauti: skönt att Linus mår bättre.

Kram på ER alla!

• Nides

Godmorgon...eller oj det har redan hunnit bli 10.42.
    Hoppas att alla mår bra. Gillar fredagar även om jag inte jobbar.

Det ska bli trevligt o träffa vissa av Er iaf på söndag.

• Nides

Godmorgon!!!!
    Vill önska alla en undrbar dag. Solen skiner sååå vackert! Me likie.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!