• Linum

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!

För allas info, så är förkylningar ganska vanligt på hösten. Den nya influensan ger helt andra symptom än min snuva.

• Linum

Tezz: Kolla på Chinateaterns hemsida. De sätter upp Hairspray nu. Den ska vara väldigt bra! Dessutom ligger det nära flera bra restauranger i Sthlm (Kungsträdgården/Norrmalmstorg typ).

Boka in er på Best Western Time Hotel - kanonställe uppe vid Vanadisplan. Nära till Odenplan och alla restauranger uppe vis S:t Eriksplan.

• Linum

Ab: Vad kul att ni har bokat Time! Ni kommer att bli väldigt nöjda

• Linum

Jag visade ju dig hotellet när vi träffades senast

Vi bodde där när vi var i Sthlm i somras.

Fortfarande förkyld. Sitter hemma idag igen. Segdragen sak det här... Fast på bättringsvägen. I hlegne blir det Ullared och bio för vår del. Inte bio i Ullared dock

• Linum

F l i c k a n s o m l e k t e m e d e l d e n.

Var det långsamt nog för tant? *fnissar*

Du är ingen tant Abbe. Kommer aldrig att bli!

• Linum

Får jag dela med mig av ett tips?
    Jag har svårt att hitta stövlar eftersom jag har gamla fotbollsvader... Har blivit tipsad om en sida med stövlar och skor för både breda vader och breda fötter. Bra priser har de också!

www.duoboots.com

Tezz: Mår du bättre?

• Linum

1500 kr för ett par snygga stövlar är ju ingenting! Det beror klart på vilka affärer man jämför med...

Synd att de inte passade. Fast jag ska nog testa i alla fall. Ska ha Niblas ord i bakhuvudet dock!

• Linum

Godmorgon!

Lite svårt att hänga här när man inte kan sitta och BT:a från jobbet... Idag jobbas det dock hemifrån.

På fredag eller måndag får jag mitt nya anställningsavtal med arbetsplats GÖTEBORG!!! Ska bli såååå j*vla skönt att slippa åka till Borhåla... Har jag tur kan jag dra fredagen efter att vi kommit hem från NY.

Vi åker på onsdag, för övrigt

Ikväll - om vädret tillåter - ska vi flyga luftballong. Presentkorten vi fick i bröllopspresent behöver avverkas nu

Nibla: Vad för jobb?

Tezz: Stackars dig. Du är ju inte riktigt skapt för att just vara tyst

Ab: Vegetarisk mat är tråkig mat... Köttbullar = gott

• Linum

Absolut! Lunch är alltid en bra idé. Problemet är väl bara att jag sitter i andra änden av stan från dig räknat och kommer att cykla till jobbet... Eftermiddagsfikor är bra annars har jag hört!

• Linum

Frujj: Vi har uppehåll under hösten faktiskt. Middagsfrid heter företaget. De har till och med börjat göra tv-reklam. Det har alltid funkat väldigt bra, men just nu har vi som sagt uppehåll.

Vad paff E kommer att bli!

• Linum

Tezz: Bild ligger uppe nu

Browniesarna är ungefär det godaste jag ätit i just browniesväg!

• Linum

Bauti: Blir det inte konstigt att ha aska i både bilen och sängen? *slänger några pussar över berget*

Man behöver inte ha en massa projekt för sig. Alla är vi olika. Jag är glad om jag hinner laga mat OCH titta lite på Idol på kvällarna. Man ska göra det man tycker är roligt att göra och inte göra saker bara för att alla andra gör dem... Så tycker jag. Fast lite avis är man ju på Bree herself

• Linum

Nibla: Shit, vad skraj jag blir för dig... Det är inte klokt vad de håller på. Jag råkade ut för ungefär samma sak när jag var sjukskriven. Tur att man hade en make med lön säger jag bara...

Har varit inne i stan och klippt mig samt shoppat en tröja och en klänning. Insåg att jag måste ha något att shoppa I i New York också.

• Linum

Linum packar inte riktigt än. Fast jag skriver en lista och promenerar omkring i ett par skor som ska med

• Linum

Nu ska jag snart börja packa. Undrar lite över vad man MÅSTE ha med sig och vad man bara måste köpa där

Ha en bra vecka allihop!

Ja just det... Idag blev alla papper klara, så nu har jag officiellt kvar mitt jobb och får flytta till Götet!

Puss!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!