• Bauti

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!

I morgon e det slut på ledigheten
    Börjar jobba så smått igen.

• Bauti

Carma
    Det är ganska lungt. Jag kan ju inte sitta så länge och i den ställningen man har. Så jag jobbar bara lite, max två kunder/dag.

• Bauti

Tackar
    VI jobbar båda två, så får väll se vad som sker efter det. Men inget planerat.

• Bauti

Hej
    Maken köpte med thaimat hem och sedan somnade jag. Helt slut i kroppen. Så det var inget firande av bröllopsdag direkt, vilket passade mig bra.Får ta igen det någon annan dag istället.

• Bauti

Hej

Hoppas ni hade det trevligt på fikan trots att jag bangade ur. Hadde en sådan där supertrött dag idag.

I morgon skall vi på ultraljud med korttagning på bebisen. Då får vi veta vilken dag som är beräknat för ankomst.

• Bauti

Åååå Nides, kanske ha tittar ut idag eller i morgon.

• Bauti

Hej

UL gick bra, alla två armar på plats och allt annat såg oxå bra ut sa hon. Köpte så klart en bild på bebisen, men kan ju igentligen kopiera Tez bild, vår ser precis lika dan ut
    Så nu är det nya datumet den 9 januari istället.

• Bauti

Hej

Underbar dag!!!
    Idag har jag en sådan där skön lycko känsla i kroppen. Jag bara älskar allt.

Carma, nej inget måste att köpa. Men vill ju ha den första bilden på bebisen. Den ligger och vinkar så gulligt.

• Bauti

Abbe & Nibla
    Usch vilket öde för djuren. Jag klarar inte av sådant.
    Igentligen skulle den killen få samma behandling tillbaka.
    Stackars dom drabbades, kan ju själv tänka mig hur det skulle kännas om någon gjorde så mot Linus.

• Bauti

Carma
    Det kostar 60 kr att få ett kort. Men papperskopian fick man med sig.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!