• FruTez

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!

Bauti: Va jobbigt med anfallen! Hoppas verkligen att du slipper fler...

Linum: Håller tummarna för att du får komma och jobba i Gbg istället!!

Carma: Va läbbigt med örat! Va bra att du plockade bort kulan. Hoppas det går bra hos läkaren idag! kram på dig!

Håller tummarna för alla tre!

• FruTez

Nibla: Tack!

Maken och jag sa att vi inte ska köpa nått till varann på bröllopsdagen, men jag känner ändå att jag vill ge nått litet. Har kommit på en sak som vi faktiskt pratat om att köpa. Ringde till Teknikmagasinet i Nordstan och de la undan en till mig som jag ska hämta efter jobbet. Jag tänkte köpa ett stetoskop så maken kan lyssna på maggen! *hihi* Inte för att jag väntar mig att han ska höra nått mer än mina tarmar, men vem vet, det är en rolig grej!

• FruTez

Carma: Va trevligt med fina äpplen! Vi var ju tvugna att ta bort två jättefina gamla äppelträd för att få plats med huset. Den 90-åriga granngubben som hade skött dom hade stympat (heter det så?) flera olika sorter på varje träd. Vi pratade om att nästa år kika på att kanske plantera lite bärbuskar för att dölja en del av grannens fula friggebod som vetter mot vår uteplats.

Bauti: Har du hört nått om Linusvovven?

Frujj: Bra att du inte köpte nått. Man ska lita på sin instinkt! Din dotter är smart som vill praoa som pensionär, haha!

• FruTez

Hahaha! Stympat ett äppleträd... *garv* Ja.... så fel det blir ibland! *fniss*

bauti: Skönt att höra att lillen mår bättre och fått träffa en redig doktor som tar han om han.

• FruTez

Hej girls!

Ääääääntligen fredag, *yayyyy!!*

Ska ni hitta på nått trevligt i helgen? Jag ska på bio med mamsen imorgon. Hon är inte ute så ofta och nu har ju Beck haft premiär. Perfekt med en svensk film då hon ofta inte hinner läsa hela textningen. Det ska bli så trevligt så!

• FruTez

Morsning!

Trots att det är måndag känner jag mig ganska pigg! *skönt*

Har haft mina aningar ett tag, men nu är jag säker på min sak. Det som bubblat och härjat i min mage är inte längre gaser och tarmar, det bara MÅSTE vara bebis! Vilken underlig och härlig känsla! hihi!

Linum: När är det ni åker?

• FruTez

Carma: Alien genom magen? Låter som nått att se fram emot, haha!

Måste fråga er som varit gravida, märkte ni av att ert tandkött blev extra känsligt?

Vi kan vara hemma hos mig på 3årsfirandet! Ska vi lägga upp det som förra året, med en liten arbetsgrupp som tar hand om alles och så betalar man in en summa pengar per person som man har att jobba med?

Hur mycket pengar och vilka vill vara med i planeringen isåfall?

Kramelikram!

• FruTez

Abbe; Du var ju med och tog hand om det förra året, så kanske vi andra som inte hade hand om det?

• FruTez

bauti: Blev också besviken på klädavdelningen för gravida där. Har än så länge handlat det jag behöver på HM. Hoppas jag inte växer allt för mycket mer... på bredden då! Var på Change och tittade på amningabh... De har ju helt andra kupstorlekar där. Provade J kupa, men fick inte plats i den och jag VET att jag har stora, men inte riktigt J eller K... så nu har jag beställt bh på nätet istället! Hoppas det sitter bättre. Under tiden får jag harva mig fram i min nuvarande kupa och mina fyra tuttar, hahaha!

Hur är det led Linusvovven?

Frujj: Smarrigt värre alltså! *mums*

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!