• FruTez

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!

Åh, bauti! Va skoj!! Hittade de nått galet me han?

• FruTez

Carma: Har också märkt av att tandköttet är extra känsligt. När jag var hos tandläkaren fick jag rådet att jag skulle använda specialtandpetare varje dag och att jag skulle ta i så hårt. Hon visade hur hårt och jag blödde i hela munnen... blää! Jag tänkte att hon är inte klok juh! haaha! Har inte använt de där tandpetarna och tänker inte göra det nu heller, så länge munnen är så känslig!

Måste säga det igen, såååå roliga nyheter du kom med carma!!

Carma igen: Har du kikat in på ett företag som heter Sveali? (du kan googla dom) Jag tänkte åka dit någon dag snart och kika. De är ju ingen affär så, men ändå så kan man åka hem till henne och köpa och prova kläder på plats.

• FruTez

Frujj: Tack för affärstipsen! Fast det är lite svårt för mig att hitta byxor på en del ställen som bara har storlekar till 42... fast jag ska definitivt kika!

Bauti; Åh

• FruTez

Bauti: Åh, va skönt att Linus är hemma! Hoppas att han kryar på sig nu!

• FruTez

Vill önska er alla en trevlig helg! Kram kram!

• FruTez

Morsning korsning!

Linum: När är det ni åker?

Hoppas allt är väl med er allesammans. Jag mår finfint, för att vara måndag!

• FruTez

Ni som bor i hus, har ni mycket stooooora tjocka spindlar? Igår satt vi och tittade på tv. Såg nått i ögonvrån som klättrade på väggen. En enorm spindel med anabolakropp klättrade upp för väggen! Fy fy fy va äckligt!! Tur att maken var hemma, annars hade jag nog tagit första bästa buss in till stan! haha!

Då har jag inte berättat om förra veckan när jag duschade ihop med en annan anabolavariant! *blääää* Klev in i duschen, shamponerade håret, böjde mig ner för att raka benen och där låg den, blöt och äcklig precis vid utgången vid duschdörrarna och stirrade slött på mig... Skrek efter maken och dumma jag hade konstigt nog låst badrumsdörren! Maken fick bryta sig in som värsta inbrottstjuven och rädda mig från monstret... haha!

Tur att jag kan skratta åt det, fast det är inte så kul när man är i situationen. Gör fortf. en helinspektion av duschen innan jag hoppar in!

Det har kommit fler och fler enorma Bauta-spindlar. Jag är ju inte van att bo vid hus, kan det ha med årstiden att göra? Att de flyttar in nu?

Abbe: Blev det någon svamp igår?

• FruTez

hejhejhej snyggingar!

Det har småpratats på mailen bland alla magar om bebis-gravid-förlossnings-fikaträff och isåfall ev. den 26:e Sept hemma hos Nides! Bauti kommer skicka ut mail till alla för er som inte tittar in här så ofta. Hoppas många kan komma!

Abbe: Ha det så mysigt i Italien! *avis*

Carma: Hur har det gått med äppeldrickan?

Äntligen onsdag... då har halva arbetsveckan redan gått! På lördag blir det party på makens arbete. Det budgeterades för lääänge sedan och eftersom deras företagsdel fortf. går på plus (trots lågkonj.) så blir festen av. Ska bli lite extra kul också att träffa alla gamla arbetskamrater. Har inte sett dom flesta på ett år! Undrar om de kommer att tro att jag blivit tjock eller om de ser att det är bebis i magen?

• FruTez

Frujj: Tråden är öppen till den 1 Oktober!

Ja, riktigt hääärligt väder idag!

• FruTez

Bauti: Du får inte glömma att ta det lite lugnt nu när du jobbar för två! Jag insåg att jag inte klarar lika mycket för några veckor sedan efter två timmars kantarelljakt i väldigt ojämn terräng. Aotch i korsryggen! Va kul att höra att det är en liten karatekid i din mage! Själv tror jag att jag har en liten boxare. Igår fick den in två fullträffar rakt på makens hand! Har P kunnat känna nått än eller är det bara du som får njuta av karatesparkarna än så länge?

Carma: Va smarrigt det låter med äppeldricka och äppelchips! Själv provade jag att göra Leilas chocolate chip cookies igår. Hade varken råsocker eller havregryn, bara vanligt vitt socker och havregryn med kli. Tyvärr flöt kakorna ut över hela plåten, men efter att jag skurit till dom och de svalnat så smakade de bra ändå. Det är ju huvudsaken!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!