Igia:
Ja där ser man, då känner de säkert till varandra, stan är ju inte så stor.
Kul att se bilder på klänningen sen!
Ja nu har jag listat ut det med word. "Fuskade" lite och tog hjälp av mallar jag hittade här, om nån behöver:
www.kortdesign.se/default.aspx&action=FaktaBanken&subPage=textforslag_festprogram_wordmall
Det är tomma blad som är numrerade rätt, men texten flyttar sig när man skriver, så lite störigt var det. Men men. Jag tog 20 sidors mallen och fick ändå lägga till 2 st A4 själv, så vårt program blir på 24 sidor.. :-S Hihi.. Gjorde en bröllopsbingo i word med ram runt och kommer ha den i mittuppslaget. Sen ska det vara menyn, tack, lite sånger, pinsamma bröllopshistorier, bordsplaceringen med en liten rad om alla, och lite kuriosa oom oss.
Är ju hur kul som helst att hålla på.
Nu har jag en ny fråga
Jag har tänkt köpa lite mindre ljust gröna eller rosa organzapåsar, (Tips om nån söker, kolla under "storpack" på www.pagoni.se, 100 st kostar 139 kr!)
Men vart i sundsvallsområdet köper man godis "billigt"? Jag skulle vilja ha något med mint i, t.ex de pastellminten eller vad de heter, i lösgodishyllorna. Runda mintgodisar i vitt, grönt och rosa. Känns dyrt att köpa på jam jam t.ex...