• Communityansvarig

Tack alla medlemmar, och lycka till med allt

Hallå medlemmar. Ville bara säga tack Jag lämnar nu min tjänst som communityansvarig. Bröllopstorgets upprätthållning och support kommer fortsätta som tidigare, men med Hanna Högberg "Roisin Dubh" (här som på Familjeliv), vid spakarna.

Ville bara säga tack. Det har varit jätteroligt att få jobba här tack vare alla er medlemmar. Lycka till på alla sätt som bara finns, vad ni än gör. {#lang_emotions_flower}

• Svar på tråden Tack alla medlemmar, och lycka till med allt
  • puppis

Hej och tack själv. Lycka till!

• Aleta

Tack för hjälp och svar jag fått.
    Lycka till med vad du nu ska göra!

• passionsblomman

Tack ska du ha själv och detsamma vad gäller framtiden.
    Hoppas det är något jätteroligt och spännande du ska göra istället...

• 20090725

tack och lycka till!

får man lov att fråga vad du skall göra istället? nu när du försvinner från alla oss blivande brudar??

• Communityansvarig

Jo klart ni får fråga{#lang_emotions_smile} ursäkta om svaret dröjt. Jag kommer att jobba med delvis liknande saker som här fast i en annan form, på en fackförening som webbredaktör. Det blir spännande och är helt klart en väg framåt för mig.

Men som sagt tack alla ni som gör det här möjligt, för den värme och den trevliga ton som ni fixar här är verkligen unik på många sätt. Det känns positivt och roligt att ha i sinnet när jag bygger vidare på andra communitys på annan plats. Säger inte mer här och nu men vi finns ju alla kvar online på olika håll så vi ses väl helt enkelt {#lang_emotions_cool}
    någonstans och i någon form.

allt gott/Johan

Svar på tråden Tack alla medlemmar, och lycka till med allt