• NewLife

Strippa på svensexa?

Hur ställer ni brudar er till att männen har strippor på sin svensexa?
    Helt allmänt liksom, tycker ni det är ok eller inte??

• Svar på tråden Strippa på svensexa?
  • JustMeAndMyLove

Jag skulle inte ha nått emot om min tjej blev överaskad med en strippa på möhippan! Ganksa kul grej ju :)
    Strippor har sina regler och är poftast profecionella och även om de inyte vore det litar jag på min M ;)

Vet dock inte själv om jag skulle bli nått annat än besvärad ocg generad om nån ordna strippa till min möhippa, skulle mest tycka det vore lite obehagligt med nån främmande som står och åmar sig framför mig, haha

• MV85

Helt okej enligt mig.
    Ser inget problem i det, utan snarare tvärt om som en kul grej... Vet att många brudar har svårt för det, men personligen skulle jag inte gifta mig med en karl jag inte kan lita på att han inte rör en annan tjej hur mycket hon än klär av sig o åmar sig framför honom... Sen är jag av principen
    Se men inte röra
    hela vägen i ett förhållande... för man blir inte blind bara för man blir kär.

• Mamli

usch nej aldrig. Hade jag aldrig kunnat släppa. Han är min man och ska se mig naken..inte nån smal..kurvig liten prrog sak. Valde han fläsket så får han stå för de

• Bambi76

Håller helt med dig.
    Jag litar på att min sambo inte rör men titta får han så klart göra. JAg är inte ett dugg svartsjuk av mig eller orolig att han ska titta på en stippa för jag är 100 % säker på var jag har honom och att han alltid kommer att tycka att jag är sötast ändå

MV85 skrev 2009-07-03 14:45:10 följande:
    Helt okej enligt mig.Ser inget problem i det, utan snarare tvärt om som en kul grej... Vet att många brudar har svårt för det, men personligen skulle jag inte gifta mig med en karl jag inte kan lita på att han inte rör en annan tjej hur mycket hon än klär av sig o åmar sig framför honom... Sen är jag av principen Se men inte rörahela vägen i ett förhållande... för man blir inte blind bara för man blir kär.
  • lyckaäraugusti

Håller inte alls med!
    Tycker det är fruktansvärt löjligt måste jag säga. Respektlöst mot blivande bruden. Jag skulle bli väldigt irriterad om min blivande satt och tittade på en tjej som åmade sig naken framför honom. En tjej som uppenbarligen inte har någon respekt för sig själv och sin kropp, usch om min m2be dessutom uppmuntrade något sådant genom att inte lämna rummet. Tycker det är fel att och tråkigt att en tjej inte har bättre självkänsla...visa upp sig för en bunde fulla män...äcklar mig faktiskt

• J D

Aldrig OK. Och det har inget med förtroende att göra för min del. Det är av feministiskreligiösa skäl som båda jag och fästmannen skulle avstå ngt sådant. Och det gäller då naturligtvis även för min del.

• JustMeAndMyLove

Fats strippor är inte alltid tjejer som av dåligt självförtroende dansar för fula män, känner två och de lever livet och älskar sitt mycket välbetalda jobb!
    De har tydliga gränser och jävlar anamma om någon skulle korsa dem ;)

Önska själv jag skulle ha modet att göra det, fast bara för min fästmö då, inte nån annan, hehe

lyckaäraugusti skrev 2009-07-03 14:53:44 följande:
    Håller inte alls med!Tycker det är fruktansvärt löjligt måste jag säga. Respektlöst mot blivande bruden. Jag skulle bli väldigt irriterad om min blivande satt och tittade på en tjej som åmade sig naken framför honom. En tjej som uppenbarligen inte har någon respekt för sig själv och sin kropp, usch om min m2be dessutom uppmuntrade något sådant genom att inte lämna rummet. Tycker det är fel att och tråkigt att en tjej inte har bättre självkänsla...visa upp sig för en bunde fulla män...äcklar mig faktiskt
  • J D

JustMeAndMyLove skrev 2009-07-03 14:59:58 följande:
    Fats strippor är inte alltid tjejer som av dåligt självförtroende dansar för fula män, känner två och de lever livet och älskar sitt mycket välbetalda jobb!De har tydliga gränser och jävlar anamma om någon skulle korsa dem ;)Önska själv jag skulle ha modet att göra det, fast bara för min fästmö då, inte nån annan, hehe

Fast tror du verkligen att majoriteten inte mår dåligt någonstans? Man säljer ju faktiskt sin kropp och inte bara en dans eftersom en sådan kan utföras utan ett så objektifierande syfte som detta har.

• lyckaäraugusti

Jag tror inte man har så mycket självrespekt om man väljer ett sådant yrke!!! Kan säker verka hur säkra som helst men vad får man ut av ett sådant yrke?! vilken intellektuell nivå befinner man sig på? nej det är en skam att kvinnor visar upp sig så för andra män! skulle min blivande uppmuntra det så är han inte mycket att hänga...

• JustMeAndMyLove

Alla mår såklart inte bra, men så är det med alla yrken där kroppen står i största fokus. Modebranchen, film, tv är ju likadan.
    Men just de jag känner älskar det och jag hoppas att fler känner så för yrket ser jag inget fel i mer än att jag själv inte skulle ha så mycket glädje av en strippa.

Min farbror ägde en stripklubb förr, träffat en del där med och jag tror nog det är värre att jobba heltid på klubb än att extraknäcka på svensexor och fester, men det är bara vad jag själv tror

J D skrev 2009-07-03 15:01:52 följande:

Fast tror du verkligen att majoriteten inte mår dåligt någonstans? Man säljer ju faktiskt sin kropp och inte bara en dans eftersom en sådan kan utföras utan ett så objektifierande syfte som detta har.
Svar på tråden Strippa på svensexa?