Strippa på svensexa?
Hur ställer ni brudar er till att männen har strippor på sin svensexa?
Helt allmänt liksom, tycker ni det är ok eller inte??
Hur ställer ni brudar er till att männen har strippor på sin svensexa?
Helt allmänt liksom, tycker ni det är ok eller inte??
Jag skulle nog känna mig obekväm med en "personlig" striptease men gå på en riktigt strippklubb med klass skulle jag inte tveka över i många sekunder.
Jag kan i viss mån tycka det är lite kul med saker som man halvskäms över på hippor och sexor, alltså sådant som man får bjussa lite på, so att höra den där CD:n man spelade in spelas upp vid bröllopsmiddagen.
Jag TROR att det där med strippan är till stor del en grej för att genera killen som får "presenten", men har lite svårt att se att man skulle kunna spela upp filmen från just det momentet på bröllopet, för det blir lite....ja jag vet inte vad det blir, det känns som en lite drängig grej eller lite fjortisaktigt så där killar emellan höhö liksom.
Min egen sambo har jobbat på krogar i så många år och dessutom hunnit götra sin beskärda del av festnätter, så han har väldigt lite till övers för hela krogsvängen rent privat idag. Faktum är att vi lämnade sthlms city mkt på grund av det. Han tycker hur folk beter sig och hela "köttmarknaden" därute är helt patetisk och det står honom upp till öronen när han jobbar.
Jag hoppas därför att hans polare i framtiden känner honom väl nog för att inse att han mycket hellre blir firad på något annat sätt. Hur de sedan gör när det kommer till kritan, det lägger jag mig inte i, bara jag får hem honom utan skador eller men. Men eftersom jag vill att han ska få ha tidernas roligaste dag med sina kompisar, så hoppas jag de har mer fantasi än strippor.
Men kan du inte hålla med om att män som aldrig gått på striptease eller haft någon längtan att titta på kvinnor som klär av sig helt plötsligt, bara för att det är svensexa, ska sitta i grupp och titta på en inhyrd kvinnor som kommer bara för att klä av sig för dem, är ganska sunkigt?
Jag förstår att vissa som skriver här har en helt annan erfarenhet av strippor och stripklubbar, men i min värld, där man aldrig hyr in en strippa eller går på sådan klubb, ter det sig fullkomligt absurt att detta ska göras bara för att man ska gifta sig.
Jag dömer ingen, men som svar på frågan som TS skrev svarar jag nej, I mitt fall är en strippa inte ok och det har inget att göra med avundsjuka.
Och vad är MMA, upplys en tråkig prettotjej
Multi Massorav Aj?