• Panzerfaust

Strippa på svensexa?

Tja, att tjäna ganska bra utan att jobba särskilt mycket och det kräver ingen avancerad utbildning, jag ser ingen anledning att racka ned på strippor, manliga eller kvinnliga.

• Panzerfaust

Jag tror att de tjejer som har problem med att deras respektive skulle titta på striptease snarare har problem med sig själva snarare än att stripteasen som sådan är problemet. Som exempelvis, svartsjuka, dåligt självförtroende eller allmänt osäker.

Om en människa inte ska tillåtas beundra en vacker/sexig individ utan att man för den delen är otrogen lever i ett osunt förhållande i mina ögon, en läcker häck är en läcker häck och jag vägrar att titta bort bara för att.

• Panzerfaust

Ha ut mer av vad?

Tänker du på samma sätt om de som jobbar inom äldrevården eller i kassan på ICA?

• Panzerfaust
    Finyare skrev 2009-07-03 22:42:52 följande:
    Någon borde starta en tråd om strippa på möhippa...
    Det finns, massor och de är ungefär lika galna som brudöverlämningstrådarna.

Personligen saknar jag omskärelsetråden.
  • Panzerfaust
    lyckaäraugusti skrev 2009-07-03 22:43:21 följande:
    panzerfaust, håller med dig i din syn på vad som är ett sunt förhållande. Det jag vänder mig mot är att jag tycker det är fel, att visa upp sin kropp för pengar, att vara ett objekt, och jag vill inte ha en man som uppmuntrar sånt.
    Men kroppen är ju ett objekt, alla tjejer som kollar på Beckham och Ljungberg beundrar fan inte deras läckra fillingar. Jag tror att mänskligheten skulle må bra av att vara mer öppen med att en annan människa kan vara läcker, det betyder ju inte att man upphör med att vara monogam för det.
  • Panzerfaust

Jag skulle nog känna mig obekväm med en "personlig" striptease men gå på en riktigt strippklubb med klass skulle jag inte tveka över i många sekunder.

• Panzerfaust
    feministbrud skrev 2009-07-04 00:15:43 följande:
    Men kan du inte hålla med om att män som aldrig gått på striptease eller haft någon längtan att titta på kvinnor som klär av sig helt plötsligt, bara för att det är svensexa, ska sitta i grupp och titta på en inhyrd kvinnor som kommer bara för att klä av sig för dem, är ganska sunkigt?Jag förstår att vissa som skriver här har en helt annan erfarenhet av strippor och stripklubbar, men i min värld, där man aldrig hyr in en strippa eller går på sådan klubb, ter det sig fullkomligt absurt att detta ska göras bara för att man ska gifta sig.
    Det är i de flesta fall precis som passionsblomman påpekade en grej en del gör för att sätta brudgummen i en pinsam sits, men visst att sitta med ett kompisgäng och kolla på en ensam strippa i ett rum känns väl lite sådär men jag tänker inte fördömma de som gör det bara för att det inte är min kopp te. Samtidigt tenderar dessa diskussioner hela tiden vinklas så att det verkar som om det enbart finns kvinnliga strippor något som inte alls stämmer.

Det ska alltid göras något som brudgummen är lite obekväm med, i mitt fall slängdes jag in i en ring med en kille som håller på med MMA.
  • Panzerfaust
    workoutgirl skrev 2009-07-04 00:42:15 följande:
    Jag skulle bli skitarg om mina vänner tvingade mig att se på en manlig stripshow.
    Jag med.
Svar på tråden Strippa på svensexa?