Strippa på svensexa?
Tja, att tjäna ganska bra utan att jobba särskilt mycket och det kräver ingen avancerad utbildning, jag ser ingen anledning att racka ned på strippor, manliga eller kvinnliga.
Tja, att tjäna ganska bra utan att jobba särskilt mycket och det kräver ingen avancerad utbildning, jag ser ingen anledning att racka ned på strippor, manliga eller kvinnliga.
Jag tror att de tjejer som har problem med att deras respektive skulle titta på striptease snarare har problem med sig själva snarare än att stripteasen som sådan är problemet. Som exempelvis, svartsjuka, dåligt självförtroende eller allmänt osäker.
Om en människa inte ska tillåtas beundra en vacker/sexig individ utan att man för den delen är otrogen lever i ett osunt förhållande i mina ögon, en läcker häck är en läcker häck och jag vägrar att titta bort bara för att.
Ha ut mer av vad?
Tänker du på samma sätt om de som jobbar inom äldrevården eller i kassan på ICA?
Jag skulle nog känna mig obekväm med en "personlig" striptease men gå på en riktigt strippklubb med klass skulle jag inte tveka över i många sekunder.
svtplay.se/v/1401988/mot_thomas_haaranen_som_driver_en_kampsportsklubb
Gick in i ringen med denne sympatiske herre, det kändes och var otroligt jobbigt men fruktansvärt kul samtidigt.