Strippa på svensexa?
Nej, oavsett om hon vill eller inte så är det en sunkig handling att män i grupp ska sitta och titta på en kvinna som klär av sig. Jag är glad att min man inte har den kvinnosynen.
Nej, oavsett om hon vill eller inte så är det en sunkig handling att män i grupp ska sitta och titta på en kvinna som klär av sig. Jag är glad att min man inte har den kvinnosynen.
Men kan du inte hålla med om att män som aldrig gått på striptease eller haft någon längtan att titta på kvinnor som klär av sig helt plötsligt, bara för att det är svensexa, ska sitta i grupp och titta på en inhyrd kvinnor som kommer bara för att klä av sig för dem, är ganska sunkigt?
Jag förstår att vissa som skriver här har en helt annan erfarenhet av strippor och stripklubbar, men i min värld, där man aldrig hyr in en strippa eller går på sådan klubb, ter det sig fullkomligt absurt att detta ska göras bara för att man ska gifta sig.
Jag dömer ingen, men som svar på frågan som TS skrev svarar jag nej, I mitt fall är en strippa inte ok och det har inget att göra med avundsjuka.
Och vad är MMA, upplys en tråkig prettotjej
Ok, jag fattar! Det pinsammaste på min mans svensexa var ett det hämtades damer som jag sedan fick rapporter om hade lagt beslag på min bror (inte alla, bara en).
Haha, jag gjorde inget som kan mäta sig med det men fick ändå gå ett par matcher med en kille från Krav Maga. Ända tills han fattade att den minsta tjejer på min möhippa var från den svenska flottan. Då struntade han i den blivande bruden och utmanade henne, till min stora lättnad!
Tyvärr inte. Han verkar mest få ångest när jag för det på tal. Jag önskar att jag hade fått updates från A:s svensexa, men det gick rätt lugnt till så det hade kanske inte varit så underhållande.
Detta här hemma i trash-tråden! Håller med!
Jag hade blivit sur på A:s kompisar då jag vet att han inte skulle uppskatta det. Varför ska man så, liksom...?
Nej, samma här. Som tur är vet jag vilka han umgås med och man väljer ju sina vänner...