• passionsblomman

Strippa på svensexa?

Vem är det?

Aleta skrev 2009-07-03 15:45:00 följande:
    Asia Carrera är med i Mensa.
  • passionsblomman

Det borde jag ju ha kunnat räkna ut, men lika bra att fråga...

MV85 skrev 2009-07-03 16:49:02 följande:
    Porrstjärna
  • passionsblomman

Jag frågar jämt, det är så jag lär mig saker.
    MV85 skrev 2009-07-03 16:51:48 följande:
    "Bättre fråga och verka dum, än förbli dum" *s*
  • passionsblomman

Jag kan i viss mån tycka det är lite kul med saker som man halvskäms över på hippor och sexor, alltså sådant som man får bjussa lite på, so att höra den där CD:n man spelade in spelas upp vid bröllopsmiddagen.

Jag TROR att det där med strippan är till stor del en grej för att genera killen som får "presenten", men har lite svårt att se att man skulle kunna spela upp filmen från just det momentet på bröllopet, för det blir lite....ja jag vet inte vad det blir, det känns som en lite drängig grej eller lite fjortisaktigt så där killar emellan höhö liksom.

Min egen sambo har jobbat på krogar i så många år och dessutom hunnit götra sin beskärda del av festnätter, så han har väldigt lite till övers för hela krogsvängen rent privat idag. Faktum är att vi lämnade sthlms city mkt på grund av det. Han tycker hur folk beter sig och hela "köttmarknaden" därute är helt patetisk och det står honom upp till öronen när han jobbar.

Jag hoppas därför att hans polare i framtiden känner honom väl nog för att inse att han mycket hellre blir firad på något annat sätt. Hur de sedan gör när det kommer till kritan, det lägger jag mig inte i, bara jag får hem honom utan skador eller men. Men eftersom jag vill att han ska få ha tidernas roligaste dag med sina kompisar, så hoppas jag de har mer fantasi än strippor.

• passionsblomman

Ja du ser! precis det jag sa!
    Om man är den av de två som INTE kan det till vardags...

Heloise skrev 2009-07-04 00:30:09 följande:
    Mixed Martial Arts= jäkligt orolig blivande fru hemma, tur att ajg inte var med för Panzer fick ett njurslag som hade fått mig att dra på mig vantarna haha
Svar på tråden Strippa på svensexa?