Everton: När man väl står där i klänningen med stort K känns det fånigt att inte köpa den =) De hade inte någon särskild rea hos Ruth nu, men jag antar att det kommer komma.
Snart Andersson: Det beror ju lite på vad de vill göra =) Det finns "Vertikal run" där man får gå ner för en ganska hög vägg, i sele och så men det är coolt. Det finns gocart, bowling, det går nog att lösa wiskeyprovningar. man kan höra av sig till Hantverksbryggeriet och prova öl om det är ett intresse, Jag tror att upplevelsepresent har att man kan få flyga gamla stridsflygplan på flygplatsen här. hmm... Vad kan man mer göra, det finns ju spa med herrbehandlingar med, jag tror att det finns något "spa" som man kan hyra med bubbelpool och så så att bara svensexegänget är där.
Paradisäpplet: ni ska ju ha bröllopet som ni vill ha och inte det som din bror hade. Och så länge som du trivs med din M2B så får väl din familj gilla läget ;) Ni kan ju ha ett superfint mer intimt bröllop, de tycker jag iaf är trevliga än dessa jättefester. Jag vill veta vem gästerna är och hinna prata lite med alla.