Inlägg från: Bustroll |Visa alla inlägg
  • Bustroll

Oktoberbrudar tråd 2

Såg att vår tråd hade gått ut så nu kommer det en ny. Hur går det för er där ute? Går det bra med planeringen, det börjar närma sig nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 19:24
    gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3358562.html

• Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 2
  • Bustroll

Själv bokade jag fotograf idag, skönt att ha det gjort faktiskt. Troode aldrig jag skulle hitta ngn skapligt billig.

• Bustroll

Första stället jag var på så skulle det kosta 4200 för fotrograferingen....puhhh kände ja bara, det vara bara fotograferingen och bilderna på skiva. Nu betalar vi 995 och sen löst för varje foto, dock så ingår ett album med 10 bilder...så helt okej känns det faktiskt.

Våra blommor vet jag inte vad de kommer kosta, en släkting till sambon som kommer göra dem så det blir nog skapligt pris skulle jag gissa på.

• Bustroll

sitter med vigselprogrammen nu, har fått hjärnsläpp. vi kommer att ha tre psalmer och två solosånger. Alla mallar jag har hittat har 3 solo och 2 psalmer. Hur tusan blir det då...vill ju inte ha två psalmer efter varann

• Bustroll

Då skulle det kanske bli så här...

Ingång: the imperial march
    Psalm: 410
    Inledningsord
    Bibelläsning
    Solo: av längtan till dig
    Vigselakt
    Psalm 411
    Förbön
    Herrens bön
    Välsignelse
    Vigseltal
    Solo: it is you
    Psalm: 834b
    utgång: Sommarhymn

• Bustroll

Han var ju jättefin i sina kläder. Vi ska nog iväg snart med och fixa sambons kläder. Vi kommer nog åka till Vingåker tror jag och köpa kostym. Slips har vi redan köpt men inte retsen

Ja, det kittlar så skönt i magen när man inser hur kort tid det är kvar. Vi var hos kantorn och hon spelade upp våra sånger för oss i lördags...jag kunde inte sluta le. Det var ju så fint...
    Var faktiskt lika pirrigt när jag åkte till sömmerkan i veckan...det känns riktigt roligt nu.

ToastmasterMarie skrev 2009-07-09 09:48:41 följande:
    ooo i går var vi och provade ut kläder till m2b och bestman. Kunde inte låta bli att gå in och tjuvkika lite på dem hur stilliga de blev. Blev aldeles pirrig i magen då jag såg hur fina de var i kläderna, det var som små glädje fjärilar i maggen och man tänkte oj nu är det på riktigt. Kändes mycket mer nu än när jag har själv provade ut klänning. OOO vad jag älskar honom.Är ni nyfikna på hur han ser ut så finns ett dåligt mobilfoto i galleriet.
  • Bustroll
    Tojk skrev 2009-07-09 17:49:43 följande:
    Nu som håller på med vigselprogram, har ni träffat prästen? Vi har inte hört ett ljud om det.. har inte tittat på pslamer eller musik öht till vigseln än.
    [/citat]

Vi har inte träffat prästen än, tror man gör det när det är ca en månad kvar. Vi bokade möte med kantorn som fick spela allt för oss och kolla lite på psalmer.
    Tojk skrev 2009-07-09 17:49:43 följande:
    [citat]
    Vi ska också skicka ut inbjudningar ihelgen eller senast måndag! Ska bli så spännande få höra människors reaktioner, vi har ju inget berättat *nerövs*
    Vad roligt
  • Bustroll

oj vad skumt det blev...jaja ni ser nog

• Bustroll

Ja, det var den jag var inne på först...sen såg jag att den inte gick att öppna...vet inte om det kan förstöra frisyren...vel vel

ToastmasterMarie skrev 2009-07-11 10:09:41 följande:
    Det är de två också jag väljer mellan. Lutar mot nr. 2 för mig. Den med tre pälreliknade knappar på rad.
Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 2