Oktoberbrudar tråd 2
hej!! hoppar in här i tråden. vi ska gifta oss den 3:e oktober så det är inte långt kvar. det bestämdes hux flux för en månad sedan så en del planering på kort tid . dock ska vi ha litet bröllop, men ändå...
hej!! hoppar in här i tråden. vi ska gifta oss den 3:e oktober så det är inte långt kvar. det bestämdes hux flux för en månad sedan så en del planering på kort tid . dock ska vi ha litet bröllop, men ändå...
ToastmasterMarie: ååh min sambo älskar whiskey så det kanske vore nå't . fast jag är inte så haj på whiskey så jag vet inte va man ska köpa för nån sort.
FrökenW: oj det var vågat . på mig skulle de nog tyvärr bli tvungna att retuschera bort lite väl mycket tror jag
okej tack för tipsen. då har jag noterat dessa tre och får väl se vad man ska ta o välja sen
tackar så mycket!!
Fru okt: jag ska beställa min klänning idag o hoppas på att den ska passa ordentligt när jag får hem den. har en bild på den iaf i mitt galleri
cisslan: men varför inte ta de lila skorna?? jag tycker det är skitcoolt med de som vågar göra lite sån't .
tojk: vad jag har förstått mig på min sambo o hans whiskeysmak så tycker han både om de mindre rökiga och de riktigt rökiga. jag har bara smakat på Tullamore Dew som jag själv tycker om, men ville prova nå't nytt. det kanske vore värt att köpa nå't mindre rökigt så jag också kan dricka, egoistiskt va .
oj då, var tvungen att ställa in inställningarna på min sida så nu kan ni in o spåna .
FrökenW: va kul, jättefin klänning, hoppas den passar så som du vill!! jag ska faktiskt beställa via Tradera från en försäljare jag vet är seriös . men jag är orolig för jag är gravid, visserligen tidigt, men är lite rädd att jag ska bli för svullen
Tojk: låter ju bra att man får vara lite egoistisk, hihi.
Tojk: tack .
Nasse ior: hihi kul att ni också valt 3:e precis som vi då .
ska ha en enkel middag med tårta så är blir det inget festhäfte, men dock så undrar jag ändå hur man ska liva upp stämningen. ingen känner varandra nämligen. om ni har nåra tips så får ni hemskt gärna komma med dom .
Nasse ior: det var en bra idé . vi blir ju så få i vårt sällskap så det ade varit kul att lätta på stämningen .
ToastmasterMarie: ååh var kan man få tag i såna då?? på nätet?
Tojk vi har några enkla whiskeyglas och de är låga utan fot..är det inte så de ser ut?? fast det kanske finns me fot också??