Inlägg från: Proserpina |Visa alla inlägg
  • Proserpina

Oktoberbrudar tråd 2

Hej,

jag ska också gifta mig i oktober, närmare bestämt den 10. När jag surfade runt här inne hittade jag er och undrar om jag får ställa en fråga.
    Jag ska vara ute en del mellan vigsel och middag och har en baraxlad klänning. Jag är rädd att det blir kallt men vet inte riktigt vad jag ska ha över mig, cape, kappa eller nåt liknande. Hur har ni andra tänkt, har ni nåt att ta på er? Vore kul att höra om ni har några tips.

• Proserpina

Bustroll, tack för ditt svar! Sjal var en bra idé. Jag har en hemma, ska kolla hur det ser ut!

Trist att en tärna jobbade istället för att vara med på hippan. Jag måste säga att jag skulle också vara jättebesviken. Möhippan brukar ju vara planerad sen länge och då skulle man ju som tärna se till att man var ledig (eller annars verkligen be om ursäkt för att man inte kunde vara med).

• Proserpina

Kanske har ni redan diskuterat detta men vore kul att höra vad ni andra tänkt ge i morgongåva. Jag har inga idéer alls och tiden börjar ju bli knapp...

• Proserpina

Att ha pläd i bilen som du sveper omkring dig är ju en bra idé. Däremot ute om det är kallt är det ju trist att ha en pläd omkring sig
    Hittade en cape på Blocket som var fin men dyr så det blir nog min stickade sjal.

Morgongåva, åh vad svårt, tror att sambon har nåt på gång för han har börjat prata väldigt mycket smycken med mig...

• Proserpina

Nu har jag kommit på vad jag kan köpa, en herrbetjänt. Det har han velat ha och nu blir han ju Herr... Fast det kanske inte är så romantiskt?

• Proserpina

Fröken W, berätta hur fotona blev!

Vad märkliga folk är som först lovar och sen inte håller! Om man lovat nåt inför ett bröllop så håller man väl det? Tydligen inte, knepigt!

Hoppas på sol alla helger i oktober!

• Proserpina

Vad kul att fotona blev bra!

Håller tummen att vi får fint väder alla helger i oktober. Jag förstår att ni är nervösa!

• Proserpina

Grattis till alla nygifta! Här i Stockholm öste regnet ner men det verkar inte ha spelat någon roll för er lycka!

Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 2