Oktoberbrudar tråd 2
Det var ju inte så bra... måste jag ju bestämma mig snart
Det var ju inte så bra... måste jag ju bestämma mig snart
Ja den är jättefin, är mest rädd att jag ska förstöra frisyren eftersom det inte är "öppet" om du förstår vad jag menar. Den är ju i ett helt stycke...
Åhhh, vad roligt. Det är så roligt att överaska folk. Gissar att ni väntar spänt på att telefonen ska börja ringa nu då
Satt och kollade på slöjor i dag, känner mig fortfarande så löjligt lycklig över min m2b och vårat liv att jag vill ha allt på en gång Har aldrig varit särskilt tjejig av mig men nu är jag det och vill gärna vara det
Är rädd att det blir för mycket bara...alla smycken, ev slöja, bolero/sjal...när räcker det egentligen?
Vad tror ni, blir det för mycket att ha slöja, men att kanske skippa boleron eller att ha den hem eller bara ha en större varm och finare sjal över hem sen när det är kallare...???
Jag kommer inte ha bolero, sjal och slöja...håller med om att det är för mycket. Har lite svårt att veta när man bara är väldigt uppklädd och när det har blivit för mycket, det är ju sällan man klär upp sig så mycket
Kom på igår att jag nog vill ha slöja, ändå gången jag kommer att ha det ju
Det finns en sjal till klänningen, har inte bestämt mig om jag ska ha den än dock. Känns lite klumpigt, den är lite stel. Plus att jag ska kunna hålla buketten också...lite mycket att hålla reda på för stackars mig Funderar på att istället hitta en snygg och ljus större sjal att svepa runt mig om jag ska ut...då kan jag ju använda den igen senare...
Ärmarna ska jag inte ha, de har vi klippt sönder och ska sätta bak på klänningen bakom snörningen som ska göras.
Vi har valt psalmerna 410,411 och 834b.
Ska "bara" sätta dem i rätt ordning nu med då. Kantorn tyckte att vi skulle sätta dem i ordning efter deras innehåll och betydelse...skitkul...morr...monstret inom mig vaknar, haha...stackars sambon
Letar just nu med efter vilka bibelstycken som ska läsas, urk...
Ja hon tyckte att psalmerna skulle placeras i den ordning som passar deras innehåll. Så...ja...krångligt och överarbetat känner jag men gör nog ett försök i alla fall.
Vad roligt!
Jag gick och funderade på en grej förut idag, det här med strumpor... blir det inte kallt utan det? Jag funderar på att ha ett par knästrumpor istället för strumpbyxor just för om det är kallt, plus att det är skönare i skorna...är så frusen av mig. Tro ni det är okej? Ser det dumt ut?
Jag hittade sååå cola strumpor med döskallar på...blir nog dem Jag är ju lite löjlig...