Oktoberbrudar tråd 2
Bild ska du få Just nu ligger allt i påsar i väntan på besök hos sömmerskan. Är SÅ sjukt nyfiken och förväntansfull själv *skratt*
Kan ju avslöja att den blir grön
Bild ska du få Just nu ligger allt i påsar i väntan på besök hos sömmerskan. Är SÅ sjukt nyfiken och förväntansfull själv *skratt*
Kan ju avslöja att den blir grön
HelenaOlivia
Jättefina skor!
kickis
Vad roligt! Vart ifrån köpte du dem?
----
Här har vi köpt kostym eller om det var frack. Ska bara hitta slips och näsduk..
Jag tror jag har köpt de skor jag ska ha. Och så var jag och lämnade allt tyg hos sömmerskan idag.
Känns som nästa steg blir att bestämma oss om maten och ta itu med det. Har börjat fila lite smått på festprogramet också.
kickis
Jag vet mycket väl butiken men kan för mitt liv inte komma på vad den heter. Hojtar till när det dyker upp i minnet eller så får jag fråga sambon
Har också en kräsen sambo men han har problemet också att han har för stora armmuskler (och axelparti) för att vanligen platsa i normala kläder. Finns ibland i större storlekar man då han inte har magen till det ser det hel knasigt ut. Trodde vi skulle få bli tvungna att måttbeställa så vi blev jätteförvånade att de hade en som satt bra så han provade inga fler. Stilig blev han också!
FrökenW
Hej hej !
Hur långt har ni kommit i planeringen?
ToastmasterMarie
Nja.. ser helst inte att tiden går så mycket fortare vi har en hel del kvar att ordna. Däremot känner jag igen mig på att inte vara stressad. Har sista dagarna faktiskt suttit och läst massor av planeringsguider just för att jag börjar fundera på om jag missat något enormt.
Något nytt, lånat, gammalt och blått har jag inte funderat så mycket på än. Det kanske man kan delegera ut på någon annan :)
Blommor sa floristen jag pratade med att ca 1 månad innan var bra om man kom in och visade på ett ungefär vad man ville ha osv. Så de kunde beställa in rätt blommor osv
Vi har tagit någon bröllopsförsäkring tror inte något kommer hända och skulle vi ta en sådan skulle förmodligen allt hända.. eller iaf känns det så. Att det blir lite "jinx"
Morgongåva ville iaf min sambo ha lite hintar om så det ska han få.
Ja just ja svaret ovanför var till frökenW
FrökenW
Jag försöker klura ut det själv funderar på en ring till att ha utöver de andra. Men så är jag klockfanatiker också och det vore ju inte helt fel med en ny fin klocka.
Jag vill gärna ha något som kommer finnas kvar livet ut iaf :)
Men det var ju inte så enkelt lyckas komma på grejer att hinta om direkt *skratt*
Välkommen :)
Vad spännande att vara precis i början av planeringen. Vi har planerat ganska länge nu, ibörjan var det jättespännande sen var det helt dött ett tag i mitten och nu emot slutet börjar det bli spännande igen!
Jättefin ring!
Vi tar ett nytt efternamn då vi både har -son namn och det finns en uppsjö mer spännande och roligare efternamn i släkterna
Vi gifter oss kyrkligt
Okej tack :)!
Ska klura lite mer på det, det är ju som sagt fint men väldigt opraktiskt för mig.
De jag tittat på har kostat omkring den summan eller lite mer för första gången.
fru okt skrev 2009-08-14 21:12:06 följande: