Oktoberbrudar tråd 2
Vad spänanade! Vi gifter oss samma datum fast vi har planerat sedan december, fast då har det ju nästintill stått still i planeringen mellan varven
Vi Som Drömmer Om Bröllop skrev 2009-08-15 09:17:08 följande:
Vad spänanade! Vi gifter oss samma datum fast vi har planerat sedan december, fast då har det ju nästintill stått still i planeringen mellan varven
Vi Som Drömmer Om Bröllop skrev 2009-08-15 09:17:08 följande:
Slänger mig in lite i whiskeydiskussionen
Tipsar om Dalwhinnie (nr 572) som inte är så rökig av sig men otroligt len och god i smaken. Old Pulteney (nr 10465) är ett annat lite billigare tips, även denna är inte så rökig av sig.
Gillar din sambo rökiga whiskeysorter så kanske de inte riktigt går hem, men jag som uppskattar rökiga tycker dessa är riktigt trevliga
Mackmyra är säkert skoj att köpa men drickbar är den ju inte enligt min mening
Vi Som Drömmer Om Bröllop skrev 2009-08-17 16:19:58 följande:
cisslan
Våga ta de lila!
Vi Som Drömmer Om Bröllop
Då tycker jag du ska vara lite egoistisk
FrökenW
Vad spännande! Hoppas den är som du önskat dig!
Fröken W
Vilken snygg klocka!
Klänningen var jättefin och det kommer ju bli jätteläckert med röda skor till
Vi Som Drömmer..
Är det snörning baktill så går det ju att justera lite så. Grattis till graviditeten
Jag sitter och pillar festhäfte, är både trist och roligt på samma sätt. Funderade på hur ni andra gör med lekar. Finns ju en del upptåg och lekar som folk ibland har med i sina festhäften.. men det är ju kanske inte lika roligt om man gör häftet själv?
Välkommen!
Vi gifter oss också den 3, börjar närma sig med stormsteg nu!
Måste måste man väl inte.. men de bröllop jag varit på har det varit små "lekar" eller upptåg. Dels där brudparet själva deltog men också där alla gästerna gjorde saker.
Vi har ingen tärtna eller bestman men kan ju lägga detta med lekarna på toastmastern. Där bör det ju höra hemma
Nasse ior skrev 2009-08-18 13:13:27 följande:
Nu fråga du iof inte mig men som förrut är jag fräck iaf och rekomenderar lite jag med
Ardbeg, Lagavulin
Tulpanformade låter spännande? Du har ingen bild? För mig är riktiga whiskeyglas såna som ser ut som mindre vinglas eller åt det hållet... om ni förstår vad svamlar om
Vi Som Drömmer
Det finns de som är låga också och princip utan fot men de är som toastmastermarie benämnde dem tulpanformade
Men sen finns det ju massor av andra typer av glas också som går under benämningen whiskeyglas. Men whiskeyprovarglas gör whiskeyn mer rätt tycker jag blir en helt annan upplevelse då dofter och smakar kommer fram på ett annat sätt.
Goggla på whiskeyprovarglas så får du fram hur de ser ut
ToastMasterMarie
Då pratar vi om samma sak
Den var ju verkligen jättefin!
Hoppas det gick bra hos sömmerskan! Är riktigt trist när man känner sig svullen och dann.
Bustroll skrev 2009-08-23 20:50:49 följande: