• Troll1

Tantvarning 5

Kikar in lite försiktigt...

Grattis Tinkerbelle! Åhh, så vacker du var (ÄR)!

Jaså, ska du kika på Pippi-huset blomman? Lycka Till!

• Troll1

Passionsblomman: Är det huset som ser ut som Villa Villerkulla? Min dotter hittade det på Hemnet häromveckan. Tror det var samma som du länkade till. Hoppas innerligt att ni får det! *Håller alla mina tummar och sneglar upp mot högre makter"

• Troll1

'Kikar in'

Ger I´m yours en stor och varm kram! Åhhh, jag förstår att det är fruktansvärt med all ovisshet. Inte konstigt att ni inte kan vara harmoniska tillsammans hela tiden.

Hur går det för dig, Blomman?

Kram alla!

• Troll1

Passionsblomman: Nämen jisses... Grattis så jätteroligt! Blir du smålänning nu då, eller var ligger huset? Närmare Gbg väl? Jag kommer!

• Troll1

Im yours skrev 2009-07-28 19:31:05 följande:

Hej söta ni. Inget nytt vad gäller Lasses diagnos, m han verkar lite piggare. Jag har grunnat på att skaffa ett ställe vid havet, uppe hos barnbarnet. Det här hittade jag, lite stort kanske. Men ...fint är det Kolla, ett klick på alla bilder.www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/321139Har lite dåligt samvete för att jag inte gjort ett endaste dugg på hela dan. Men, men var sak har sin tid.Kramizar
    Kram igen!

Blomman: Jag kommer!! Yihhahaahaaaaa............
  • Troll1

Hej Diz! Så längesen! Hur mår du?
    Grattis Blomman...

• Troll1

Blomman: Åh, jag håller mina tummar (fortfarande)! Nyttigt med kräftor, mkt zink i dem som är bra för babyplaneringen...
    Grattis till kontraktet, så spännande!

• Troll1

Blomman: Zink ska din man (ok blivande) också äta nu. Peta i honom det + lite annat...

Mitt x är kräftfiskare så jag har ätit en del i mina da´r. Det ska vara havskräftor fiskade i Gôtet med omnejd. Sådeså!!
    Brukar köpa lite av honom varje år fortfarande, men nu är vi inte så såta vänner så jag får köpa dyyyrt istället. Gottaste är att koka själv.

• Troll1

Min pappa var först präst, sedan kyrkoherde och på 'slutet' främst sjukhuspräst.

• Troll1
    Soldemor skrev 2009-07-31 10:40:52 följande:
    I natt skall jag vara sjukhuspräst, har jour där ibland.
    Jag tror han trivdes bra med det. När han var kyrkoherde så hade han också telefonjour om ngn behövde honom. Även nattetid... Han fräste iväg i full fart mellan varven.
Svar på tråden Tantvarning 5