Jag blir lätt arg, men det går över lika fort
Just nu är jag mest less på skolan och den har inte ens börjat än
Har precis gosat med lilla Nanna, hon har de största och gulligaste hamsterkinder jag sett på en bebis. Om en 20 min ska jag ge mig på ett samtal till barnmorskan, känns lite skrämmande men ändå kul. Hade ett långt samtal med läkar kompisen igår och hon tyckte att jag skulle ta ut spiralen så fort som möjligt och för att låta kroppen andas lite, dessutom trodde hon att det skulle underlätta för min viktnedgång om jag blev av med spiralen redan nu.
Aleta skrev 2009-09-02 11:26:49 följande:
Hej på er!Oj, vad jag ligger efter - har bara skummat igenom lite snabbt och måste rusa iväg igen.Mannen har börjat jobba igen efter fyra månaders föräldraledigt samtidigt med mig, så nu när han är i Stockholm så springer jag runt och fixar och donar. Hugger upp timmerväggar, stängslar, ringer om allt mellan himmel och jord känns det som (DNA-tester på hästar, irländsk afton i Dublin, badrumslampor från 50-talet och sån't.Lite snabbt:Heloise - varför så arg?Soldemor - kul med BIS:en, hoppas de sätter upp bilder på henne.Veillemoa - de är dumma i huvet och avundsjuka.Passion - tre försök för priset av två. Så för 40.000:- så får du köra tre gånger (har många kompisar som IVF:at).Im yours - Kina, det allra roligaste var tidig morgon i tempelparken i Beijing. Det dansas vals, utövas tai chi, sjungs, spelas spel, skådespelas, dansas med solfjädrar osv. osv. Vår rundtur tillät oss bara springa igenom detta fantastiska folkvimmel, jag hade lätt stannat ett par timmar!Fjällis - jag vill gärna ha frön om det finns kvar.Cantaton - Stor kram!Fjosok - snart är du uppe i samma antal klänningar som du hade innan...Panzerfaust - Ojojoj, måste rusa!