Im yours- aj, aj, aj! Jag kan nästan känna din värk. Vad säger din läkare om foten?
Diz- oj, vad härligt med så mycket beröm! Det är du värd.
Solde- åh!! Jag vill också ha en liten till misse.
passion- kom tillbaka nu, vi saknar dig!
Fjällbruttan- Vilken kanon man du har!
Heloise- jag skrattar när du berättar om fräset där hemma. Jag förstår precis! Har två flufftjejer här hemma och om någon skulle
leka så med dom skulle det fräsas högt kan jag lova. Nu visserligen är mammakatt väldigt speciell, lite fräsig redan och absolut en "queen". Hon håller ställningarna här hemma.
Det är så roligt för hon beter sig som en hund nästan. När maken är borta på kvällarna så ligger hon vid fötterna. Om hon hör något utanför i mörkret springer hon fram till ytterdörren och morrar och väser. En riktig vakthund alltså!
Om tjejerna eller vi pratar, skrattar eller väsnas för mycket kommer hon springande och jamskriker tyst åt oss. Hon spänner ögonen i oss och vrålar med sitt jam. Hon ska hålla ordning på oss alla verkar det som , en riktig mammakatt.
När hon har uppfostrat oss färdigt så lägger hon sig förnöjt ner på avstånd och bevakar oss på håll. Beredd att komma och skälla igen om vi inte skärper oss.
Fast den här katten är också världens kelgris! Hon vältrar sig runt på rygg och rullar sig fram och tillbaka, vill bli klappad och varje kväll ska hon ligga i knä och spinna.