Tantvarning 5
Ja usch! Ja det var ju en uvi Bella hade i februari när hon åkte ambulansen. Har aldrig sett ett sånt sjukt barn.. Skumt att dom kan bli SÅÅ dåliga av en uvi..
Ja usch! Ja det var ju en uvi Bella hade i februari när hon åkte ambulansen. Har aldrig sett ett sånt sjukt barn.. Skumt att dom kan bli SÅÅ dåliga av en uvi..
Nu har vi hemma tagit tag i vårat urusla äktenskap!! Känns bra det!!
haha! Ja!
Våra ambulansförare var dock lugna som filbunkar.. Dom förstod på en gång att det var en feberkramp som Bella hade.. Men det visste ju inte vi!! Vi såg ju bara en bebis som tuggade fradga och skakade och nästan slutade andas! Klart man blev livrädd..
Vad pratade ni om när jag gifte mig??
Vadå? Cantaton! Vill du gå ner i vikt? Why?!?! Jag har sett dig och du är INTE tjock what so ever!
Ja det ska bli skitkul att få se allas bilder!!!
Nu sitter jag och äter lite kräftsoppa här! Mmmmmmm
Men hur jobbigt är det egentligen att bo där ute?? Vi har sett en massa FINA, stora och billiga hus... Men är rädda för avstånden.
Jasså?? Ok det hade jag ju iofs aldrig trott, men ok.. Jag har stor förståelse iaf...
Sen är det ju så att man ofta har en bild av sig själv och sen har andra en helt annan bild..
Va duktig du är blomman!!
Själv är jag på väg i säng.. Så trött..
I morron ska vi åka till eskilstuna och gå på parkens zoo eller vad det heter. Det verkar jätte mysigt!!
Va FINA ni var! Sötnos!! Och GRATTIS!!!