• Fjosok
    passionsblomman skrev 2009-09-28 22:15:52 följande:
    Inte en susning...
    Plankade skiten och mailade ackordprogressionerna till henne. Fick inte ett tack tillbaka. Gör inget då jag hade skitkul, sällan hört så många floskler i en och samma text :)

Feministbruden: funderade så jag med, men det blir den som är mest nu ;)
  • Fjosok

Slängde just ut frågan om det är synd att leva i celibat (som jag gör sedan urminnes tider) också. Ska bli intressant att se vad Mr. S dömer ut mig för nu

• Fjosok

Har nog hållit mig mest för att 99% av jordens kvinnor hellre skulle dö än ha sex med en sådan som jag så jag är knappast någon att hylla

Sex inom många kristna kretsar är ju så upphetsat(hehe) att det är snudd på explotionsvarning...

• Fjosok
    passionsblomman skrev 2009-09-28 23:23:31 följande:
    Ja just det, och nu har Fjosok just gift sig också, ett nytt antagande och en ny sanning. Jag kreverar!Kom ihåg vad jag sa om din GB också!
    klart jag gift mig :-P

det står ju i forumet
  • Fjosok
    Villemoa skrev 2009-09-28 23:27:58 följande:
    Jag bara skrattar åt det som står i min GB för att det är så patetiskt!! Men jag kommer göra som du sa om det förändras!
    Gör du rätt i, jag slänger lite käft nu i sex-tråden ...
  • Fjosok
    passionsblomman skrev 2009-09-28 23:47:37 följande:
    Heeeelt obegripligt...Garttis till giftermålet förresten. lite fräckt av dig att gifta dig hemligt dock må jag säga Tanter behöver få delta i planeringen...
    Tack, känns bättre nu, BORDE ha berättat innan

Ni skulle bara veta, eller Mr S skulle bara veta
  • Fjosok
    Villemoa skrev 2009-09-28 23:51:10 följande:
    Nä, för oss som har lite vett och som faktiskt kan läsa och inte bara ser det man vill se så var ditt inlägg inte ett dugg flummigt!!
    Tack
  • Fjosok

Vad nu då?

Inte mitt sista inlägg va?

Svar på tråden Tantvarning 5