Tantvarning 5
Tack för länken Vad spännande!
Tack för länken Vad spännande!
Nu har min lilla gammelmormor (pappas mormor) gått in i vilan. 101 år gammal. Pratade med farmor precis eftersom jag skulle hem till henne och då berättade hon att det inte var riktigt läge idag, och så anledningen. Men det var väntat. Jag är väldigt lugn inför faktum och farmor likaså. Det var mest att hon ville ta sig tid att ringa runt och att äta middag med sin bror och prata.
Oj, kontrakt i handen!!
Jobbigt med apoteksstrulet... Hoppas det blir bebis! Bebis i fina huset
Jag blev klar idag med det projekt jag avsatt hela veckan för. Fixa lite småsaker därefter och åkte hem. Så nu är jag redan hemma Ska lägga mig och läsa lite (eller sova)
Åhhh vad gott! Jag vill också ha! Suktade över kräftdisken igår. Men sambon tycker inte om
Jaaaaaaaaaaaa!
Nu har jag varit ute på en timmas promenad med sambon och ett vänpar som gifter sig nästa vecka
Eftersom jag blev klar med mitt projekt igår var jag faktiskt ledig idag. Åkte till farmor och hämtade min ljudanläggning (som kördes till mamma eftersom hon åker med oss till konserterna i Dalarna imorrn). Var sedan hemma och bara läste, sov och läste lite mer. Åkte sedan iväg och drog igenom låtarna inför helgen. Missade precis ett tåg och kom därför hem alldeles för sent... Men nu ska jag sova och imorgon bitti får jag gå upp och packa iordning lakan, badkläder, kablage och annat. Försvinner alltså över helgen till förmån för konst- och hantverksdagar med musikinslag på en herrgård i Dalarna
Bye bye, now off to Dalarna I go.
Hej hopp! Nu är jag hemma igen
Tittar in lite. Har precis bokat tid hos frissan i eftermiddag så att jag får bli lite omhändertagen