• Frulle

Tantvarning 5

Hon värderade den till 1,3 millar!!!

• Frulle

3:a på 81 kvm. Ligger i centrala solna.. Visserligen i Hagalund, men inte i Blåkulla. Avgiften är på 4200 men då ingår all el i den!

Ja vi hade iaf hoppats på en värdering på 1,7.

Fjällbruttan skrev 2009-07-28 17:58:15 följande:
    Ehh... hur stor är den, vart ligger den och hur mycket vill ni ha??
  • Frulle

Njae målning är redan gjord,, Men vi ska lägga in lite nytt golv i sovrummen och ev byta ut alla köksluckor/skåp. Kanske ny kyl o frys också.

Micke sitter o pratar med mäklaren i tfn nu..

Fjällbruttan skrev 2009-07-28 18:22:19 följande:
    Finns det nåt som ni kan fixa till på den utan för stora kostnader som kan höja priset på den?Typ lite målning?
  • Frulle

haha ja eller hur!

Fjällbruttan skrev 2009-07-28 18:42:07 följande:
    Oki, hoppas ni kan fixa det för typ 1500:- och tjäna 2,2 mille
  • Frulle

Hörrni tanter!!

VAD är skillnaden på svenska kantareller och icke svenska egentligen??

På ica kostar dom MULTUM att köpa (svenska) men går man på hötorget kostar det ca 5:-/hg,,

Så wazzup with that??

• Frulle

Ja jag åt också det igår innan jag skrev här! Då hade micke köpt hem från vår ica. FFast den ica som ligger hos oss ska tydligen vara en av de dyraste i mellansverige!!

Villemoa skrev 2009-07-28 22:58:26 följande:
    Så roligt att du skulle nämna kantareller när jag precis smällt i mig lite smörstekta Och för att svara på din fråga; har ingen aning!! Men jag undrar detsamma.
    [/citat]

Jaaa jag tänkte bara att om man köper på hötorget att man inte blir sjuk av dom. Att dom är fulla med bly eller nåt!!
    Fjällbruttan skrev 2009-07-29 00:18:41 följande:
    [citat]
    Fattar du väl:-d För att affärerna ska kunna ta mer för dom!Äh... skämt å sido, hötorget kanske inte har så många mellanhänder.. och hur kollar du att de är svenska där?Jag skulle glatt ha köpt på hötorget, men klämt på dem först så att de inte är för vattninga, eller torra, samma sak om jag nu skulle köpt på Ica.. som är skyldiga att kunna redovisa med papper vartifrån svampen kommer...Jag villha en kantarellmacka NU!!!Bäst jag går och lägger mig...
  • Frulle

Hej alla.. Ögon-op gick bra.. Har varit lite groggy men nu är det bättre..

• Frulle

Mmmmm kräftor!! Jag äter LÄTT 2 paket själv.. Dont mess with my kräfts!!

Ja blomman, jag kommer gärna på skiva i småland!!

Svar på tråden Tantvarning 5