Tantvarning 5
Grattis Aleta!
Lite avundsjuk på ditt födelsedagsfirande Sonja, låter jättemysigt
Säger som Tinker, Mulle du är för snäll, nångon måtta får det väl ändå vara. Usch DFK hoppas du mår bättre snart, precis som VIllemoas Moa.
Bi är för härliga(ang bebisverkstad) klart jag inte lyssnar på puckopappa men jag är ju så nojjig och orolig ändå blir inte bättre av att han gör mig ännu mera orolig. Jag har liksom inte berättat för ngn utom er och bästa kompisen H att jag har tagit ut spiralen, men det gör inget för Panzer har sagt det till sin mamma så nu vet hela Gävle Svärmor är underbar, men kanske inte så där superbra på hemligheter om man säger så.
Min hemtenta lades precis ut och den är förvånandsvärt lätt, (säger jag nu)men jag trodde det skulle vara mkt värre. Bara 3 frågor och ca 4-6 sidor, iofs så är det ju en pytteyttekort kurs så det vore ju underligt om tentan var enorm.
Panzer och jag jobbar hela helgen jag hatar att jobba helg, det är så himla tråkigt!
Men du har rätt Bruttan fatta så kul vi ska ha det i verkstaden. Fast vi måste vänta ett par månader... man kan ju ha kul så länge oxå bara inte under ÄL