Aleta skrev 2009-07-24 19:18:50 följande:
Spara, spara, spara är mitt
motto.Släng, släng, släng är min mans.Tillsammans blir det nog lite lagom, när jag har flyttat själv så slutar det alltid med att det blir en massa osorterat som åker med till nästa ställe och ligger där och är osorterat istället. Jag är fullkomligt hopplös!Man mår faktiskt bättre när man väl har lyckats rensa ut lite, men oj, vad det är svårt. Jag skickar massor med packsympati!
Tack ska´ru ha!
Jag har nu damm i hela näsan*hostar och nyser*
Det är oerhört pinsamt att upptäcka ett ställe som man totalt förträngt städningsmässigt alldeles för länge...
Sånt där de skulle tjuta arakt ut över , de där tanterna i "rent hus" (varför ställer någon upp på att vara med i ett sådant program!?! Hellre skulle jag skjuta mig tror jag)
Jag har sparat: Sonens grattiskort, vissa särskilt rörande fina kort till mig själv och alla tackkort från brudpar.
De andra har jag kastat. Som tur var kolalde jag i alla först. I ett låg 100 kr som är till min son. I ett annat ett presentkort på 200, också till hnom. Nu får jag HOPPAS att det integått ut, för isåfall är det bäst att jag aldrig talar om för honom att jag hittade det.