• Soldemor

Tantvarning 5

Im yours skrev 2009-09-07 04:52:14 följande:

Härligt med nya jobbet Solde, du är min favoritprälle. Bara så du vet.
    Tack så mycket!
    *Rodnar blygsamt*
  • Soldemor

Försökte kolla i Fjosoks gästbok, men hittade inget om klänningspåhopp. Kan någon berätta? Och vad är det för pucko som gör så, förresten? Fjosoks kreationer är jätteläckra!

• Soldemor

Här är varm choklad, förkylningste och varma bullar till alla som känner sig i behov av det!

• Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-09-07 09:06:06 följande:
    Normala människor funderar över färg och tapeter till sina rum INNE när de flyttar och möblar......själv sitter jag och fnissar åt att jag ska pimpa det där hönshuset! Undrar om jag ska köra prinsessgrejen absolut fullt ut med rosa, guld och kronor, eller om de vill ha lite raffigare i sitt näste? Rött och diskokula kanske...
    Kamoflage! Stridshöns och rambotuppar! Klä hönshuset med sådant där grönt nät man döljer tält med i det militära. Då kan dessutom inte rovfåglar se dem!

God morgon till alla, förresten! (skäms över min oartighet!)
  • Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-09-07 09:29:37 följande:
    Har du inget att göra kan du ju läsa den här tråden:www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3533529.htmlOch det är inlägg 7 som fick tant Passion med flera att vakna till efter en luuugn och händleselös sommar på forumet.Det var jag som blev förfärad först. Men sedan blev det flera. Fast det var jag som skulle ut från bt. Nu måste man vara snäll i tonen för nu har moderatorn sagt till...
    Skall man skratta eller gråta? Svårt att säga, men det är bra att du finns, Passionis, och Heloise och andra som är vaksamma och som ser till att dessa människor inte får gå oemotsagda genom livet. Risk finns ju att andra tror att det skall vara som dessa tror! Ryyys!
  • Soldemor
    Fjosok skrev 2009-09-07 10:11:58 följande:
    För er som ville se kan jag ladda upp lite bilder nu. Men tar bort dom sen :)
    De är läckra, riktiga prinsessklänningar!
  • Soldemor
    Aleta skrev 2009-09-07 21:54:02 följande:
    Problem:Hur får man en par vägglampor till Småland från Karlshamn när säljaren tycker att det är för jobbigt att skicka dem?Åka nästan 15 mil känns lite överdrivet om det inte finns någon annan anledning att åka dit. Något jättekul att göra med barnen kanske?Är det någon som känner till något om Karlshamn?Passionsblomman - bra skrivet förresten!
    På sommaren finns där Karlshamns glassbåt och så är där utvandrarstatyn i hamnen...kanske en dag lite allmänt i Blekinge? Eller kanske en sväng neråt Skåne? Just nu har ni en fantastisk chans att se varg untaför Kristianstad, vild genuin varg, alltså!
Svar på tråden Tantvarning 5