• Cantaton

Tantvarning 5

ooooh! Hoppas allt går bra

Villemoa skrev 2009-08-11 13:19:43 följande:
    Välkommen hem Sonja!! Long time no see Haft det bra hos farfar?Kan ju passa på att berätta för alla goa tanter här inne att jag plussade svagt, svagt igår!! Vågar inte riktigt tro på det än så det blir ett nytt test på torsdag, kan knappt vänta!!
  • Cantaton

Dag 2 denna vecka = promenad nr 2.

Blomman, kära du! Många styrketankar och -kramar till dig.

• Cantaton

Fjällbruttan, det vet jag inte om jag hinner fast man kanske ska ta på sig den typen av tjänster "Jag går promenaden åt dig mot X kr". Bra för mig i dubbel bemärkelse

• Cantaton

Ljuvligt med nybakat bröd! Och härligt med manusutmaningen! Lycka till! SKÅÅÅÅÅÅL

Själv hade jag väl egentligen tänkt jobba sedan 8, men dels var jag rätt seg på att komma ur sängen, dels MÅSTE det städas här hemma innan två gamla kompisar kommer på besök ikväll. De har aldrig sett den här lägenheten tidigare, så vore ju trevligt om det inte var saker ÖVERALLT (vilket det ju lätt blir när två personer bor litet och inte har något förråd). Så jag kände att jobbet får börja lite senare idag så att jag kan röja undan det värsta.

Im yours skrev 2009-08-12 09:06:52 följande:

Ett jättegrattis, Villemoa! Håller tummarna för dig blomman, hoppas det går bra.Hmmmm, semesteralkisar Ja, visst är det härlig att kunna ta sig ett glas vin mitt på blanka vardagen.Idag bakas det matbröd här hemma, så ljuvligt gott. Dukar fram frukost. Vassegoa!Jag är så himla mycket uppe i sjunde himlen just nu. Ska ju lära mig skriva filmmanus, o nu är det stax dax. Första uppgiften kom igår, o jag bara undrar; Varför jag inte alltid tagit mitt skrivande på rent allvar! Men iofs om jag inte hade levat ett tag hade kanske materialet haltat, el inte synts till alls. I löve den här utmaningen, jag älskar det! Jippie, jippie! Japp mot nya tider, strålande tider!!Utbringar en skål, ni är väl med? SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLHa en bra dag allihopen!
  • Cantaton

Det visste inte jag heller, men har gått promenad klockan 22 två kvällar i rad. Det var liksom först då jag riktigt hade tid. Idag vet jag inte om det blir någon alls. Får besök klockan 20. Om inte de vill gå på promenad förstås

Sonja68 skrev 2009-08-12 10:30:44 följande:
    Vet inte när jag ska klämma in motion i mitt schema bara...
  • Cantaton

Samma här... älskar Täby men inte priserna. Saknar saknar

Frulle skrev 2009-08-12 12:02:19 följande:
    Vi är TYVÄRR låsta till Täby.. Visst, jag älskar täby, men jag älskar INTE priserna!!!
  • Cantaton

Har du nån lunchrast där du skulle hinna promenera?

Sonja68 skrev 2009-08-12 10:42:46 följande:
    Va duktig du är. Kl. 22 är jag medvetslös oftast så jag får hitta på nåt annat tror jag. Suck. Det där med egentid är en bristvara när man har småbarn och ett stort (min man). Annars så älskar jag att promenera.
  • Cantaton

Fjosok, hur går det med vit månad och fem dagars träning så här tredje dagen in i första veckan?

Fjosok skrev 2009-08-12 13:09:29 följande:
    förstår er ...Norrland är det fördlutna, mälardalen nuet :)
  • Cantaton

God morgon! Nu ska jag bara göra mig iordning, sedan ska jag iväg till Blodcentralen och lämna blod för första gången.

• Cantaton

Yeahy!

passionsblomman skrev 2009-08-13 08:45:34 följande:
    Hejom fejom!Idag får jag träffa Makarna Heloise och Panzer! Det ska ju bli hur kul som helst!
    Sonja, jag hade tydligen väldigt, väldigt fina blodvärden. Fast det brukar läkarna säga att jag har... Har haft mkt problem med trötthet och illamående i många år - framför allt på hösten, och gått o tagit prover varje höst. Men de säger alltid "Det var länge sedan vi såg så här fina blodvärden - det är inget fel på dig". Men allt gick bra idag, tyckte faktiskt att det var riktigt trevligt på blodcentralen. Men sedan ville blodet inte sluta flöda så nu har jag fått en gaslinda runt armen, ser ut som om jag varit med om en olycka eller nåt Tur att jag är ensam på mitt kontor så jag slipper frågor!
Svar på tråden Tantvarning 5