Tantvarning 5
ooooh! Hoppas allt går bra
ooooh! Hoppas allt går bra
Dag 2 denna vecka = promenad nr 2.
Blomman, kära du! Många styrketankar och -kramar till dig.
Fjällbruttan, det vet jag inte om jag hinner fast man kanske ska ta på sig den typen av tjänster "Jag går promenaden åt dig mot X kr". Bra för mig i dubbel bemärkelse
Ljuvligt med nybakat bröd! Och härligt med manusutmaningen! Lycka till! SKÅÅÅÅÅÅL
Själv hade jag väl egentligen tänkt jobba sedan 8, men dels var jag rätt seg på att komma ur sängen, dels MÅSTE det städas här hemma innan två gamla kompisar kommer på besök ikväll. De har aldrig sett den här lägenheten tidigare, så vore ju trevligt om det inte var saker ÖVERALLT (vilket det ju lätt blir när två personer bor litet och inte har något förråd). Så jag kände att jobbet får börja lite senare idag så att jag kan röja undan det värsta.
Im yours skrev 2009-08-12 09:06:52 följande:
Det visste inte jag heller, men har gått promenad klockan 22 två kvällar i rad. Det var liksom först då jag riktigt hade tid. Idag vet jag inte om det blir någon alls. Får besök klockan 20. Om inte de vill gå på promenad förstås
Samma här... älskar Täby men inte priserna. Saknar saknar
Har du nån lunchrast där du skulle hinna promenera?
Fjosok, hur går det med vit månad och fem dagars träning så här tredje dagen in i första veckan?
God morgon! Nu ska jag bara göra mig iordning, sedan ska jag iväg till Blodcentralen och lämna blod för första gången.
Yeahy!