Tantvarning 5
Stackare där, krya på dig!! Inte roligt att resa förkyld men det blir roligt att träffa farfar! *frisk-kramar slänges åt ditt håll*
Stackare där, krya på dig!! Inte roligt att resa förkyld men det blir roligt att träffa farfar! *frisk-kramar slänges åt ditt håll*
Nevertheless, paj som paj
Hoppas allt går bra med din pappa!
Skönt att höra att det inte var något med hjärtat! Hoppas han snart kryar på sig!
Här har vi inte träffats via nätet men vi träffades på krogen i min hemstad, han bodde i sthlm så jag tog mitt pick och pack och flyttade hit
lillabruden: jag tycker att frisyr 1 var himla fin! Har en gång i tiden haft så långt hår som ända ner till rumpan och jag ångrar inte för en sekund att jag klippte av det. Men det är ju jag det.
Vilka roliga hippor ni hade lillabruden och Heloise, man blir ju så glad av er glädje!
Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas att huset blir ert blommis!! Håller alla tummar och tår!
Ha en trevlig semester dfk!
Själv har jag haft en mycket trevlig och produktiv helg! Två av mina bästa vänner hemma från E-tuna var här och hälsade på igår och idag hade vi några andra vänner här på grill. Dessutom byggde vi staket runt altanen (Moa trillade ju ner från den för ett par veckor sen) + spaljé så imorgon bär det av till handelsträdgård för att inhandla vit sidenklematis + två andra klematisar
Men vaddå, fick ni inte ens chansen att lägga utgångsbudet INNAN han strök er ur listan?!?! DÅLIGT!!!
Blommis: konstig människa den där..snacka om självupptagen när man bara kan se SIG och SINA problem endast och inte ens för en sekund kunna stanna upp och tänka sig in i någon annans...uppenbarligen har hon ju stora problem och sånt klarar man ju sig utan!
Jo så långt hängde jag med men jag tänkte att ni kunde ju fått chansen att lägga utgångsbudet efter ert första bud. Sen kan man ju tycka att det är bättre att få ett bud än inget alls.
Hoppas ingen lägger något bud så de hör av sig till er!