Tantvarning 5
Låter gottogott med paj! Är fortfarande på närmare 7 kg + efter bröllopet... De där rackarna trivs på min kropp har jag märkt.
Det är livsfarligt att gifta sig, sanna mina ord!
Låter gottogott med paj! Är fortfarande på närmare 7 kg + efter bröllopet... De där rackarna trivs på min kropp har jag märkt.
Det är livsfarligt att gifta sig, sanna mina ord!
Det blev ingen färd idag till landet. Vi har rykt ihop här hemma så stickor o strån har rykt!
Stackars lilla Lisa...
Fjosok: "Och vad ska jag göra med rubbet? Gillade klänningarna bara, typ ... "
Dy får väl gå åstá... Det var bannemej ett klipp om man som du gillar maränger (m grädde)!
Hej på er!
Jag har inte en chans att läsa bak allt ni skrivit. har ändå läst 5 sidor nu...
Hoppas ni har det bra!
I´m yours: Skönt att du fann ängeln där!
Kram till Sonja och till er andra med...
Här är min må-bra-låt för tillfället:
...Förresten, har du ngn bra hemsida du kan rek mig att fixa med?
Jag har börjat dekorera med silver girlander och har redan dukat med fina rosor i härliga färger. Chokladen har jag nallat på måste erkännas.
Välkommen "hem" Passionsblomman!
Villemoa: Jag vet verkligen hur det känns! Har varit med om det tre ggr (i rad), fast nu är det längesen och jag har fått två barn efter mina MF och MA. Men då trodde jag att jag skulle ge upp, ingen hittade ngt fel och jag var SÅ ledsen, men höll skenet uppe. Gör inte det misstaget... Om du känner för att gråta, stampa eller svära så gör det. Kram på dig!
Min inbox är också alltid öppen...
God förmiddag!
Här skiner solen med lite moln här och var. Igår ösregnade det däremot i Gôtet.
Blomman: Vi har strul med elementen ibland och måste lufta våra emellanåt. Hänger en gardin framför "saken man skruvar på" så blir det också kallt. Ni har väl gamla element precis som vi har här.