Tantvarning 5
Ja du skulle bara våga annat! Vi ska ha tantfest där också!
Det är Småland ja, en mil från havet.
Ja du skulle bara våga annat! Vi ska ha tantfest där också!
Det är Småland ja, en mil från havet.
Det fixar du galant!
Jag har gått igenom en mängd papper nu igen. (hur mycket papper kan man egentligen HA i två skåp???)
Har kittat vad man skulle kunna kalla hela vår husresa. Prospekten på de hus vi varit med och budat på och en massa andra som vi bara tittade på.
Inget, absolut inget är ens i närheten av det här huset som vi nu verkar vara på väg till. DET känns väldigt bra.
Jag har gjort i ordning en stor skokartong som numera heter Svarta Lådan. I den ligger alla papper från rättegångarna jag tvingades sitta på efter all skit som hände på 7-11-jobbet.
Där ligger också alla papper från den hemska husaffären där mäklaren snodde vår handpenning. Advokatkorrespondensen, besiktningsprotokollet etc.
Ett tag tänkte jag att jag skulle kasta allt som hör till de tunga saker vi gått igenom här. men sambon tycker det kan vara av visst värde att faktiskt ha kvar. Jag håller väl med, men jag ska tejpa igen den som fasen och ställa den på ett ställe där dess onda energier inte kan göra så mycket skada...
Idag hoppas jag få undan riktigt mycket, för det blir en viss panikkänsla när man ser hur galet mycket det är att göra och hur lite detman gör syns.
Fast sambon åkte nu med hela bagaget fullt av kassar till sopåtervinningen, så något måste jag ju ha gjort åtminstone.
Tack för att ni peppar. Det behövs.
Mulle, jag förstår att det är nervöst inför ögonoperationen!
Jaha, nu började det spöregna. Då torkar tvätten mycket dåligt....
..*går ut och hämtar det som vr åtminstone nästan torrt*
Ha! Det sa en optiker till mig ..."när man är i stort sett blind som du"
Jag är en mycket närsynt tant.
Tur att det där inte är mina kalas! Jag hade fått låta bli att gå på ALLA just nu! *Fejom fejom...*
AAAAH! Fler ställen att ha tantfest på! Köp det! HUUUUR fint som helst ju!
Im yours skrev 2009-07-28 19:31:05 följande:
Godmorgon mina damer.
Lika omöjligt att sova idag som så många andra dagar, så istället har jag suttit och tittat på den stilla vackra morgonen.
Idag ser ut att bli en vacker dag.
Hahahaaaaa! Jag fick just ett mail att mäklarfirman fått in det av säljarna nu påskrivna kontraktet!
Det betyder att bara nu besiktningen går bra, så har vi köpt ett HUUUUUUS!!!!