• Frulle

Tantvarning 5

Hmm jo. Det kanske är där skon klämmer...

Nu kanske man egentligen inte ska prata inkomster osv, men vi satt o räkna igår. Vi har en årsinkomst på ÖVER 700.000:-.
    Denna månad hade vi ut efter skatt ca 40.000:- och vi är PANKA!!
    Ok, Micke har väl lagt undan kanske 5-6000, men va fan!!

Nej, en rejäl budget behöver vi tror jag..

passionsblomman skrev 2009-08-05 09:29:37 följande:
    Köp det första du visade! Där kommer du att passa som handen i handsken, i det där snygga. Angående ekonomi, har jag inte läsrt helt absurda siffror från dig apropå matkostnader varje månad, i någon tråd för ett halvt liv sedan..?
  • Frulle

Kom hit!!!

Cantaton skrev 2009-08-05 09:34:11 följande:
    Jag är ekonom och lever snålt (tar typ ut 6000-7000 i månaden) så jag kan säkert hjälpa till att ta fram kniven och skära i budgeten
  • Frulle

Hur sjutton klarar man sig på 6-7000 !

Cantaton skrev 2009-08-05 09:34:11 följande:
    Jag är ekonom och lever snålt (tar typ ut 6000-7000 i månaden) så jag kan säkert hjälpa till att ta fram kniven och skära i budgeten
  • Frulle

Ja det är ju sant. fast jag tror inte mickes lön går till barnen mest. Dom är inte så dyra än så länge.. Det är nog JAG som är dyr i drift!!
    och mina matcravings!!! hahaha. Måste sluta få mina sug på dyr sushi och entrecote var och varannan dag.

Vi bor i Ellapark/Täby.

Cantaton skrev 2009-08-05 09:36:40 följande:
    Jag har varken barn eller lån.. till att börja med.
  • Frulle

Aha! Ja täby är mycket bra ställe!!!!

Cantaton skrev 2009-08-05 09:42:44 följande:
    Ja, det blir inte direkt entrecote i det här boendet Åh, hade ingen aning om att du bor i Täby. Jag saknar Täby...
  • Frulle

Jag bodde i Vallentuna i 12 år!

Cantaton skrev 2009-08-05 09:46:22 följande:
    Mm, jag växte upp där. Bodde där under nästan 20 år. Sedan har jag bott knappt två år i Huddinge och ett år i stan (och innan Täby i Vallentuna).
  • Frulle

Aha!
    Jag bodde först i Ormsta med familjen. Sen i Västergården och sen i Sörgården.

Cantaton skrev 2009-08-05 10:05:12 följande:
    Bergvägen. (Typ södra Bällsta, om det nu räknas till Bällsta.) Själv?
  • Frulle

hihi!

Nu ska vi till läkaren med Bellis.. Hörs sen.

Cantaton skrev 2009-08-05 10:08:18 följande:
    Ok Jag var i Vallentuna igår när jag firade min lille gudson.
  • Frulle

Hej igen.
    Nu har vi kommit hem. Vilka jävla NÖTTER!!!!!!

Vi kom dit 10.40. Väntde i 15 minuter på läkaren. Sen kom vi in och hon sa att vi skulle gå till labbet och lämna kiss och blodprov. Jag frågade då om hon inte skulle få en sån kisspåse på sig för hon kommer ju inte kissa på beställning.
    Nej sa läkaren! Det har dom på labbet.

Jaha, så vi åkte dit. När vi väl kom dit sa hon: MEN! Har hon ingen kisspåse på sig?!?!

Ehh NEJ dom sa att ni hade det här.

Nej det har vi inte. Det är dom som har..

Ja så då fick vi åka tillbaka.. Och dom letade i 20 minuter efter en jävla kisspåse, men hittade ingen.

Så vi var där i drygt 1 timma men fick inga prover tagna!!!!!

IDIOOOOTER!!!

Svar på tråden Tantvarning 5