Tantvarning 5
DÄR ÄR DU!!!
Jag undrade just hur länge du tänkt hålla dig frånvarande!
Välkommen hem, är allt bra?
DÄR ÄR DU!!!
Jag undrade just hur länge du tänkt hålla dig frånvarande!
Välkommen hem, är allt bra?
Milde himmel! Jag och sonen fick alldeles nu se en HAVSÖRN precis utanför! Den var så nära att jag såg exakt hur den såg ut! Och ovanför svävade den andra i paret, högt högt så det nästan såg ut som ett flygplan.
Det var ett gäng andra fåglar som försökte köra bort den, men VILKEN luftakrobat alltså! Bar aliten vinkling på ena vingen och så gled den bara vidare. Den flög verkligen jättelågt härutanför, så jag rusade ut och tänkte att nu jäklar tar den en kattunge! Men jag kan säga att det bra rasslade till härute så försvann alla kissar in under huset i trygghet.
Så HÄFTIGT att få se ett så mäktigt djur så nära!
Ytterligare ett sådant där tecken min vän. Lyssna på kroppen! Den ropar! Och den struntar i om DU tycker att du tagit det ovanligt lugnt. Ge dig så mycket utrymmme att vila du någonsin kan.
Hur mår DU???
Kanske kan jag komma och pausa lite hos dig den dagen jag ska köra ner min lilla minicooper 30 mil till sin nya parkering...
Fortfarande så tycker vi det hade varit kul att få med Kolmården innan hösten, men det får vi se nu, hur tiden räcker.
Härligt att et gick bra Mulle!
Cantaton: sova tror jag!
Hej Aleta!
Usch, jag blev helt yr och svag här nu mitt i all målning. Jag fick lov att pausa. Idag har inte varit en effektiv dag alls. Känner mig nästan lite febrig. Det passar dåligt in isåfall.
Vaddå vaddå vadå?
Jag orkar inte-jag måste. Det är en monumental skillnad.
Skit i sambon! Jag har i alla år köpt egna-till bara MIG och nu vill sonen ha ockåså, så han får nådigast också några stycken. sambon gillar smaken men avskyr pillet.
Jag brukade gå till saluhallen och köpa sådär en fem sex stycken och njuta av i min ensamhet när jag var singel och bodde i stan också.
Livskvalité och njutning på hög nivå!