Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Tantvarning 5

Frulle skrev 2009-08-04 11:40:13 följande:
    jag och min syrra brukar skämta och garva sönder oss!!När jag klipper henne är jag inte så brydd i hur jag "för" mig så att säga.Jag skämtar och säger mitt i ett klipp: Nej men OJ då!! Va ful du blev nu!!Ja ja, det växer ut. Du får hålla dig inne i nån månad eller 2.TÄNK om man sa så till en riktig kund!!!
  • passionsblomman

Har du sett att du är inboxad Heloise?

Heloise skrev 2009-08-04 12:20:50 följande:
    Min frisör heter Terese, men kallas för Tess, känns inte som ett 80-tals namn.Nu ska jag och Panzer dra till Uppsala med våra vänner från Holland.Ha det bra!
  • passionsblomman

Själv har jag bara bäddat och gjort mig en stor mugg thé med honung. Jag hostar som en tok!

SMHI? Har du någon sådan där mätstation hos dig eller?
    Fjällbruttan skrev 2009-08-05 08:08:58 följande:
    Uhhh... nyvaken, har sovit som en gris, vi hade Sag ahos framor och farfar inatt... så nu ska jag drlla iväg och göra 20 säckar ved till:-/Men pengar blir det Har faktiskt hunnit vika tvätt, hänga två nya maskiner, städa bort lite på morgonen och dessutom göra pappersjbb som ska till f-kassa och till SMHI... känner mig liiiite effektiv idag, fast jag känner mig nyvaken hoppas alla får en underbar dag!
  • passionsblomman

Lilla Bella-skruttan då!

VISA huset då!!!

Frulle skrev 2009-08-05 09:05:20 följande:
    Go morron go morron..Idag är jag hemma med Bellis. Ska till läkaren kl 10.45. Misstänker att hon har en ny uvi på G. Oooo vi har hittat ett hus vi är helt kära i!! Vill HA!!!!
  • passionsblomman

Att det blir ett dyrt radhus...

Alltså, man tror ju när man ser insidebilderna att man tittar på värsta flådiga nydesignvillan, en sådan där fyrkantig låda du vet. Och så är det ett radhus!

Det är ju hur flott som helst därinne!

Frulle skrev 2009-08-05 09:21:26 följande:
    Va? haha vad betyder den reaktionen??
  • passionsblomman

Köp det första du visade! Där kommer du att passa som handen i handsken, i det där snygga.

Angående ekonomi, har jag inte läsrt helt absurda siffror från dig apropå matkostnader varje månad, i någon tråd för ett halvt liv sedan..?

• passionsblomman

Allt from den 12 går bra. Fram till dess är här en aning hysteriskt...

Heloise skrev 2009-08-05 11:04:27 följande:
    Såg det nu, men har lite bråttom så jag svara här Vi hade tänkt höra om det gick bra den 9 aug då vi ska ner och lämna Holländarna till Arlanda men annars går det bra den 13 eller 14 som vi sa från början. Skulle vara bra om vi kunde komma lite tidigare kanske den 12 eller nått, för vi ska på fest den 15 och det är ju bra om hon boat in sig innan vi lämnar dem ensamma.Jag ser nu själv att det ser ut som en 5 åring skrivit den meningen men nu får det vara så, mitt huvud är tungt från vindrickning
  • passionsblomman

*hör alla sorterns stad tydligt och klart*

Kramar till alla, idag fortsätter projektet härhemma.
    Daa skrev 2009-08-06 08:35:14 följande:
    Fjällbruttan: ha så kul! Fast i trakterna där jag bor betyder schtaaan (med sch-ljud och tre a:n) Skellefteå och inget annat (och Skellefteborna hävdar att det heter Staaan utan sch-ljud och med nasalt n på slutet).Cantaton: hoppas det löser sig med artikeln. Snart ska jag dra in till stan (med bara ett a ) för att få mig en helkroppsmassage Kan bli gött. Eller plågsamt (var ute på en joggingtur i förrgår, den första på alltför länge, och är tämligen öm i vadmusklerna idag).Ha en fin dag.
Svar på tråden Tantvarning 5