• Frulle

Tantvarning 5

Nej nu måste jag ta min hemska sjukdom och gå och lägga mig.. Hoppas Bella vill sova hela natten..

Go natt...

• Frulle

go morron.

Jag är fortfarande dödssjuk här. Men ska snart åka o hämta mannen från sjukan.

Zack var så fin i morse. Han satt och fråga mig en massa frågor om pappa och frågade om han skulle dö nu!

Sen tittade han på ett foto av Micke och blev helt glansig i ögonen. Min plutt..

• Frulle

Men vart finns denne?? Jag har sökt på medlem men hittar henne inte! Vill också se hennes blommor.

Sonja68 skrev 2009-08-25 10:09:56 följande:
    Blommis, jag såg AndBeyonds bukett! Den var ju helt underbar!! Ett riktigt hantverk gjort av ett proffs med känsla, hjärta och smak ♥
  • Frulle

wow! heja heja!!

passionsblomman skrev 2009-08-25 17:04:29 följande:
    Nu ringde mäklaren. Det ska vara en till visning imorgonkväll och det är visst minst 5 par som vill titta IGEN! Och massor som ringer så hon sa att det verkar jättebra!
  • Frulle

Har du kollat n¨gra jobb på nya stället? Och hur går det för mannens jobb?

passionsblomman skrev 2009-08-25 18:55:59 följande:
    Idag ringde en blomseraffär som fått mitt telenr(som är hemligt dessutom) och sa"ja det gäller en praktik som ska leda till jobb"Jaha?Jag ringde upp AF och sa att jag tycker det hade varit på sin plats att BERÄTTA för mig att jag ska bli uppringd, så jag isåfall har chans att presentera mig från i bästa sida och vara lite på.Min handläggare har under hela denna tid ALDRIG ringt upp eller mailat mig. Jag har bara fått brev med anvisning till lediga jobb. Inte ens en handlingsplan har vi gjort. Hon jag talade med på kundtjänst tyckte också det var dåligt...MEN nu ska jag ju FLYTTA så jag kunde raskt ta praktikgrillerna ur huvet på den blomseraffären (som är en förfärlig affär förövrigt, de har annons JÄMT och ingen jävel står ut att jobba där....)
  • Frulle

Vilken MARDRÖM att lägga sig hungrig! Nej det tipset tänke jag inte följa!

Bobou skrev 2009-08-25 23:51:54 följande:
    Godkväll tanterna! Blomman; jag vet inte med dig, men orddelen på högskoleprovet har många svårt för. Där kan man iaf lätt plocka poäng genom att kunna bara några extra ord! Jag har hört de som blivit hjälpta av att läsa ett avsnitt i ordboken per dag. För mig låter det som om varit bättre att få orden i ett sammanhang, menmen... om inte annat så somnar man väl snabbt på kvällen iaf (Iofs så tror jag att man hört många ord i något sammanhang förut, men inte känt till deras exakta betydelse. Hittar jag ett sånt ord i ordboken får jag en liten aha-upplevelse, och det tror jag faktiskt är bra för inlärningen!)Alldeles nyss lärde jag mig faktiskt ett nytt ord: thuja! Jag har inte några större viktproblem, men mitt bästa tips för en platt mage får ni ändå: somna hungriga! Då är magen platt och fin en liten stund på morgonen i alla fall... Ikväll blir det svårt dock, för det doftar helt underbart här i köket av pojkvännens choklad- och blåbärsmuffins! Som tur är ska han ha med (de flesta av dem) till jobbet. Godnatt med er!
  • Frulle

Passion!! Hur går det med visningar?!?!?

• Frulle

Jo det var väl nu dom hade en omvisning. Men hon var online här så jag tänkte hon hon var inne!

Jo mannen mår ok! Inte jag dock. Är helt utmattad...

Svar på tråden Tantvarning 5