Tantvarning 5
Tack snälla, så gullig du är Du har redan räknat ut allt, fixat oss jobb, kattungar ja, du är fantastisk
Min man har ett förflutet i byggbranchen bl.a. har han jobbat som snickare en kort period, så möblefabrik och montera stolar skulle för honom vara a pice of cake, något han skulle göra med GLÄDJE!
Ja, känns skönt att veta att det finns en väg som leder till Småland om det behövs
Tinker; Vilken morgon! Tur det inte var hos er det brann i alla fall
Mulle; Ja ni har många trådar som hänger löst just nu, förstår att det är pirrigt och mycket att fundera och våndas över, man vill ju bara VETA hur det ska bli med allt så man får knyta ihop säcken. Men bitarna börjar falla på plats för er nu hur som helst, så håll ut!
Jag är hemma med lilltjejen, hon började spy i hallen på dagis, så det vara bara att vända i dörren.
Hon var trött och låg i morse men annars okej. Vi kom hem, hon har sovit en stund, ätit lite glass och en stor portion gröt. Hon trallar och sjunger och verkar hur pigg som helst nu. Jag tror hon blev dåligt i bilen bara efter den skumpiga vägen vi åkte på. Men på dagis har de ju skräck för magsjuka (vilket jag förstår) så jag tror jag får hålla henne hemma imorgon i vilket fall som helst.