Tantvarning 5
Secret box-fotografering. Har startat en tråd om det. Men det är inte så kul att blogg om.
Secret box-fotografering. Har startat en tråd om det. Men det är inte så kul att blogg om.
Jag vet inte om vi kommer fram till något.
Och frulle, jag är varke för eller emot. Jag tycker att den som vill fota sig själv halvnaken får väl göra det, men att inramingen att man ska ge det till sin man på bröllopsnatten är minst sagt sunkig. Sedan är jag lite fascinerad över fenomenet. Jag skulle aldrig i livet uppskatta sensuella bilder på min man i en liten box att ta fram när han är borta. Men det kanske är jag som är konstig. Och Didis då, som uttryckt en liknande åsikt.
Ungefär så. Min man hade blivit tokgenerad om jag på fullt allvar hade gett honom en ask med nakenbilder på mig. Vad ska man göra med dem?
Oj, det lät allvarligt! Men hör av dig senare så kan vi se hur det blir. Hoppas att det går bra och att det inte är så farligt.
Det är lugnt! för alla som inte har sett det än kan gå in på www.feministbrud.se (jag får inte betalt för den!). Jag vill ha mågna besökare och gärna kommentarer
Vad skönt att höra! Ta hand om honom!
Nu ska jag träffa Frulle! Sist jag nätdejtade så slutade det med bröllop
Våra män på passa sig mao!
Haha, har alla tanter träffat sina män/blivande på nätet??
Nej, det är den inte! Vilken kul historia! Jag träffade min man när jag bodde i gbg och han i sthlm. Efter tre månaders pendlande gav jag upp och flyttade hit. Det har jag inte ångrat!