Tantvarning 5
Skönt att hjärtat var okej.
Skönt att hjärtat var okej.
Kul att läsa om era nätdejter!
Ingen nätdejting för oss: maken hade spanat in mig och luskat reda på mitt mobilnummer. Efter mycket vånda skickade han ett sms (och min första tanke var "vem är det här?" ) som ledde till många fler sms som ledde till en riktig dejt som ledde till... och så vidare
Några bekanta till en arbetskamrat var på semester i Tokyo och sprang på en tjej som de bott granne med för en hiskelig massa år sen. Jag menar...i Tokyo??
Spännande, lillabruden. Lycka till!
Oj. Det var svårt. Tyckte du var fin på den första bilden, den med lite längre hår.
Men säga att du ska klippa av dig ditt långa, fina hår...
Fast du är ganska sugen på att klippa dig, eller hur?
Lycka till! Hoppas ni får det underbart!
Heloise och lillabruden: vilka roliga hippor! Kul att ni är nöjda
Im yours: hur går det med datorn?
Oj, vad ni skriver.
Kan ni fortsätta bjuda på huset, Soldemor?
Hur går det, Mulle? Får du gå hem snart?
Det får jag. Sedan är det bara tre arbetsdagar kvar innan semestern. Det känns som om jag aldrig har behövt semester så mycket som jag behöver det nu. Fast det är klart, kanske känns det så varje år?
God morgon!
Kunde inte låta bli att logga in när jag såg att fler är det
...att fler är inloggade... (Kära nån, är det inte fredag snart?)
Låter som om din helg blir lite väl spännande. Du vet att tummar hålls och böner bes.
Jaaa, nu är det nära till semestern. Just nu bryr jag mig inte om vädret (fast det kommer jag förmodligen att börja göra på måndag ), bara jag får vara ledig och vila. Såå sliten nu.
Annars är det ganska bra. De bra stunderna är många fler och mycket längre än de dåliga.
Ja, det känns skönt med den fördelningen
Håller med dig om vädertjatet. Det finns mycket kul man kan göra bara det inte hällregnar. Men jag kan tänka mig att det finns ett uppdämt behov av sol hos oss nordbor efter den mörka-långa-kalla vintern (själv vill jag gärna få lite solbränna för att om möjligt få en buffert inför min spökperiod som inträffar i januari-februari och framåt (och med spökperiod menar jag att jag är så blek att jag ser i det närmaste sjuk ut (fast maken hävdar att jag inte ser sjuk ut (har just påbörjat SM i parenteser, inser jag )))).
Fortsätter röjandet för din del idag?
Nu fick jag för mig att det är fredag idag. I tisdags var jag helt säker på att det var torsdag. Det har varit en lång vecka.