• Frulle

Tantvarning 5

Nu e Blomman klar med budgivningen!

• Frulle

Fast hon sa ju här igår att jag FICK säga!! Ska jag?

• Frulle

nääää hon loggar nog in sen! Hon får berätta själv!

• Frulle
    passionsblomman skrev 2009-09-02 23:03:10 följande:
    Hallå alla!Mulle, jag SA ju att du skulle hälsa tråden, då menar jag ju rapportera såklart!har inte en chans att läsa ikapp idag men jag MÅSTE ju in och säga att:Vi har sålt vår stuga för 1 650 000 kronor och de får tillträde den 15/9. En jättetrevlig familj och allt känns bara helrätt.Jag är så otroligt tacksam över den här utvecklingen på allting!Nu äntligen , eftersom vi åkte och skrev nu ikvll, börjar jag känna att allt inte är HELT galet och överspännande längre. Jagfår nycklarna till mitt nya hem imorgon!!! Vi ska upp redan kl 03.00, eftersom vi klämde in kontraktsskrivningen redan nu ikväll för att slippa magont, och då får vi istället packa flyttbilen imorgonbitti snabbt som tusan.Jag kommer hem fredag kväll igen, så till dess får ni ha det så bra!
  • Frulle

Igårkväll kl 21 slängde jag de resterande ciggarna!! *stolt*

• Frulle

Ohh ångest här!!!! Först med rökningen..
    Sen är den en kille som jobbar här och han är KÄR i mig!!!!

My god. Trodde bara det var lite oskyldigt flirtande från hans sida..
    Eller jaa det verkar som han är det..
    Jag råkade drömma om honom i natt. alltså inget särskillt. han bara fanns med där. Och dumma jag sa det till honom i morse.
    Då svarar han: men ååå jag drömmer om dig varje natt. sen skickar han mail att han saknade mig på ett möte dom hade i morse osv...

• Frulle

haha!! Ja men det har nog kanske varit lite oskyldigt flirtande från bådas sidor tror jag..
    Jag kan bli lite "pirrig" när han mailar eller kommer förbi!!

Men han är absolut INTE intressant på det viset ändå!! Förstår ni?

Fjällbruttan skrev 2009-09-03 11:05:03 följande:

AAAAAHHHHHHHHHH... vart är de bärbara svarta hålen man vill använda vid såna tillfällen!?!
    Kan du inte bara svara lite snyggt på mailet att det var faktiskt en mardröm, han var yxmördare! Och om han har missat det så är du faktiskt nygift, lyckligt nygift....
  • Frulle

Han vet ju om att vi är nygifta. Han har sett alla bröllopsbilder osv.. Han vet allt som händer i våra liv..
    Men har man en sån uuuunderbar receptionist så.. Ja vi kan ju inte klandra honom?! (skoja lite)

Och dom hade vikt kaniner av handdukarna!

Fjällbruttan skrev 2009-09-03 11:10:46 följande:
    Ja, det kan jag förstå, men han har ju dragit det lite längre... i alla fall idag.Just därför kanske du ska maila och säga -Men du , det var ju en mardröm Förresten vad ska du göra i helgen?Jag och min man ska blablablablabla.......Det är så roligt att göara saker med honom, giftermålet blev verkligen en nytändning Kanske nåt om att vika handdukar till svanar

• Frulle

jahapp.. Nu är han på väg hit fick jag mail om..

• Frulle
    Jasså?! haha ja jag har en del att göra stundvis.. Efter lunch brukar det vara lugnt..
    Villemoa skrev 2009-09-03 11:31:54 följande:
    Oj så mycket ni skriver! Frulle; strongt att kasta ciggen! Har sagt till min man att svänga förbi din reception för att säga hej från mig men han har inte haft tid. Han var förbi en gång men då var du upptagen.Blommis; HURRA för 1 650 000kr!!!Bruttan; så himla fina bilder på er!! Och jag löööv den gröna färgen på klänningarna och sjalen! Ja, klänningarna var ju hur fina som helst också förstås!
Svar på tråden Tantvarning 5