Tantvarning 5
Ja, jag har aldrig gjort det så jag räknar med pinsamma resultat...men jag beställde en övningsbok och lär väl skicka efter gamla övningsprov också. Svenska delen är jag lugn för, sedan blir det ju matte också och det blir värre...
Ja, jag har aldrig gjort det så jag räknar med pinsamma resultat...men jag beställde en övningsbok och lär väl skicka efter gamla övningsprov också. Svenska delen är jag lugn för, sedan blir det ju matte också och det blir värre...
*delar systerligt med mig*
Utan lakrits kan man nästan inte leva. Och kaffe och choklad förstås. Och sushi och Svenska kräftor!
Och Janssons frestelse och raggmunkar..
Hallå! Åt jag inte middag nyss...
Det är väl inte så konstigt!
1. Det är ju väldigt fina ögon han har att locka dig med
2. Han har ju alldeles rätt!
Tänk på att jag faktiskt både sett OCH kramat dig i verkligheten. Jag VET att där ryms 5 kg till på dig utan någon som helst fara. Därmed punkt.
Ditt BMI lär knappast ha hunnit upp på övervikt av dem.
Och blanda nu inte in de där hållainstrupbyxorna igen, INGA strumpbyxor kan hålla in till den figur du hade på bröllopet.
Och vad gäller vikt och kläder så är det helt sant att det inte är kul när man inte kan ha sina kläder längre. Det känns liksom -onödigt.
Träffas ska vi! Jag kommer att fara förbi Norrköping som en tätting nu i dagarna...
Så du vill inte ha några upp till din lilla täppa då???
Javisst för tusan! Ja vi åker ju med första flyttlasset nu den 3/9 och sedan ska det väl köras minst ett till.
Och förresten så kan du ju bli en av de första osom får se min punschveranda!
Panzer: Thujor brinner jäkligt bra ska jag säga dig. Jag råkade elda upp en här för några år sedan. Det blev en 7 meter hög fackla som skrämde grannarna, min sambo och min son rejält.
Nu ska vi titta på Clintan. Gran Torino heter filmen.
Sambon tycker han väntat länge nog nu...
*helt oförstående*