Tantvarning 5
Åh snuttan! Min dotter gick igenom samma sak efter en hög UVI när hon var tre....
Sänder massor av kramar från England.
Åh snuttan! Min dotter gick igenom samma sak efter en hög UVI när hon var tre....
Sänder massor av kramar från England.
Har du funderat på om det är minipillrena?
Jag hade konstant PMS när jag åt minipiller = inte bra!
Jag vet! Själv var jag på väg hem från Kalmar, där jag varit och jobbat över dagen, när min syster, som hämtat från dagis, ringde och berättade att lillan hade jättehög feber.
När jag kom hem åkte vi till Löwet och dem sände oss i ambulans till Astrid Lindgren. Har aldrig sett en läkare hoppa jämfota av stress förut.
www.kvp.se/nyheter/1.1649759/3-aring-hittad-i-bara-bloja-pa-parkering
Förstår ni vilken ångest som förälder!! Man vill ju itne behöva låsa in sitt barn, men vad gör man när dem är uppfinningsrika?
SKIT HÄFTIGT!!!
Helt underbart. Jag gillar traktorn skarpt!
Hej hej tanter, nu har maken kommit hem från sjukhuset. Man har konstaterat att svärmor har tumörer på skelettet. Man vet inte om dem är elakartade elelr inte. Man har inte hittat huvudtumören heller så det blir mera tester....
Om nu tanten bara ville börja äta. Hon måste förstå att utan energi kan hon knappast överleva.
Får se om vår resa till Kina blir av. Beror helt och hållet på vad som händer nästa vecka.
Tack!!! Det behövdes.
Hej alla tanter,
Idag har vi en sån där hemma dag. Ska tvätta städa och försöka ta det lite lugnt emellan allt.
Igår var vi på besök hos makens kusin och en av hans bästa vänner. Vädret var underbart. Solen sken så pass att solskyddskrämen åkte fram. Långpromenad och efter det BBQ till lunch. Många skratt blev det.
Kusinens fru skall baka "cupcakes" till våran bröllopsmottagning här i England. Hon vissade de små dekoratinerna igår och vilka formar som är beställda. Skulle så gärna vilja baka själv, men blir svårt att hinna eftersom vi kommer hem ifrån Kina dagen innan.
Svärmor har av någon magisk anledning helt plötsligt skärpt till sig nu när hon vet att hon faktiskt är jätte sjuk.
De senaste två dagarna har hon snällt ätit illamående tabletterna, fått i sig upp mot 2000 kcal och dessutom börjat röra på sig.
Dem har börjat ge henne en speciell medecin mot smärta relaterad till cancer, dragit ner på mofinen och gett henne en TENS maskin.
Igår på kvällen när vi komm ville hon gå ut i friska luften!
Vi fattar ingenting, men gör allt för att hålla ångan uppe och supportar henne nu när hon faktsikt visar vilja att påverka det hon kan påverka.
Cantaton - vikt är inte kul vare sig man är tjock eller small. Jag är en sån som tro stenhårt att hur man mår inuti visar sig utanpå. Så fortsätt kämpa att få balans i ditt liv i första hand. Lyssna på Blomman!!! *kram*
Förstår du nu hur frustrerad jag blev när maken bestämde sig för att vi bara MÅSTE måla badrum och toalett två veckor före bröllopet?!
Kan tilläggas att dem målades så sent som 2006 så det fannas inga måsten.
Jag har torkat rent alla skåpluckor i köket. Behövdes!
Äldsta sonen har gått loss på altanen med högtryckssprutan medan yngsta sonen klipper gräset och maken dammsugar....
Man kan ju tro vi är sjuka allihopa!