Tantvarning 5
Jo då. Vi har avtal.. Usch det var inge kul. Hon var helt söndergråten. Hon blev av med jobbet i förrigår och nu detta!!
Jo då. Vi har avtal.. Usch det var inge kul. Hon var helt söndergråten. Hon blev av med jobbet i förrigår och nu detta!!
jaa jag har sån hemsk ångest för hennes skull. Vi har haft ganska mycket kontakt och hon litade ju på mig och så.
Hon blev så chockad och ledsen över detta!!
Men vad ska jag göra??
Jag missade idol igår. Gick och sov kl 21.
Jaha idag ska vi få svar från banken!!! Är ruggigt nervös.. Är tyvärr helt inställd på ett NEJ!!
haha ja nu är det nog lite rörigt för alla kan jag tänka mig! Ok så här är läget!
Den 2/10 får vi köpa loss vår ombildade hyresrätt. Detta lån är redan klart och beviljat. Sen ska vi sälja den så snabbt vi fixat till den lite.
På tisdag den 15/9 ska pappa köpa ut oss från hans hus. Vi kommer ju bo kvar ett litet tag så klart, men vi är iaf då utköpta.
Och så väntar vi på ett lånelöfte nu till en annan bostad som inte har något med huset eller vår ombildade lgh att göra.
Comprende?
haha ja då kan ni kanske förstå att det är RÖRIGT i ens huvud nu!! Vill bara få klart allt så man kan lägga sig ner och dö lite..
Exakt!!!
Vinst får vi. Vi räknar med en vinst på minst 400.000:- Ja minus skatten..
Oj då. Pluttan. Kan tänka mig att dagispersonalen fick lite panik när hon kräktes där!
Är du på tjocken?! Det hade jag ingen aning om!!
Stora congrats!!!!
Ja en annan blir ev av med jobbet!! Får veta nästa vecka!
Jo jag sitter nog inte i sjön egentligen. Fick ju bara en TILL grej att fundera över..
Vart har du sett att dom söker receptionister??
Ett av jobben blev jag KÄR i!! Har redan sökt det!!! FY va ivrig jag blev!!!
Tusen tack.