Tantvarning 5
Du med!
Du med!
Jag bara visar och visar och visar vårt hus!
Nu kom han som var här igår tillbaka med sin mamma för att visa hur fint det är här!
Då ÄR de ju intresserade!
Jag bjöd på kaffe...
Spindlar är bra, de äter andra små otrevliga kryp.
Och visst är det väl så, att tar man med mamma ut på en tur och visar, så tycker man det är intressant...
...och får man kaffe på altanen så fastnar nog utsikten lite extra va?
Villemoa:
Vad är det du säger!!!
Det var det dummaste jag har hört på länge!
Nu tar du det bara lugnt, jobbar med att plocka fram positiva energier och STRYK de där människorna ur ditt medvetande på obestämd framtid!
KRAMAR KRAMAR KRAMAR
Jag vet förövrigt precis hur det känns att bli nedvärderad för att man haft en period i livet då jag mådde för jäkla dåligt.¨
Vet ni vad?
Jag har just haft ett äkta psykfall i mitt hem!
Jag stod vid diskbänken och plötsligt var där ett ansikte på andra sidan fönstret. Det fönstret vetter mot skogen och berget, så genom det brukar man på sin höjd se rådjuren, räven eller katterna.
Den här människan pratade HELT utan uppehåll i ett tempo jag aldrig hört förut. Hon var HELT osammanhängande och mer eller mindre bara klev in här. Jag fick säga till henne att lugna ner sig.
Något sa mig att snabbaste och mest friktionsfria sättet att få henne härifrn var att låta människan titta inne också och sedan hoppas att hon skulle åka härifrån. Men det tog ändå mer tid än vad jag ville att hon skulle få i mitt liv.
Shir vilken galning! Har inte sprungit på någon sådan sedan min tid på 7-11. Då sprang det runt en hel del sådant folk på nätterna...
Nä, hon var galen och det var ta mig fasen obehagligt att hon plötsligt stod här i mitt hem. Jag är glad att om några veckor så finns inte längre min hemadress utlagd på nätet...
Nä, de tänker att de vill SE och så tror jag inte folk ens inser att det är permanentboende heller.
Och så tycker de att "jamen ni vill väl ha ut så mycket som möjligt så det är väl bra att få visa"
Fast problemet med den här var ju att hon var tokig. För det var hon.
Den koko-tanten skulle inte få köpa mitt hem om hon så hade miljoner. Det skulle nämligen innebära att jag vore tvungen att ha fortsatt kontakt med henne och att min nya adress skulle avslöjas för henne. Det vore en katastrof, för hon skulle antagligen ringa i tio år framöver och ställa oss till svars för att hon inte vet hur man byter en säkring eller får igång motorvärmaren. Fy fan vilken mardröm.
Förutom att våra grannar antagligen skulle skicka bajs i brevlådan till nya stället som hämnd för att vi utsatte den för henne!
Ja, tvestjärtar får räcka.
Bruttan, du livar upp min dag.
*tuggar kantarellmacka för fullt*
Hahaha! vad gulliga ni är som engagerar er! Du FÅR berätta Mulle.
Fast jag har nyare nyheter än de du har, för när du sms:ade hade vi 25 000 upp. Nu är det sammanlagt 100 och en helt ny budgivare med i leken som INTE är en av de två vi väntar på bud från. En tjej har lagt sig, men som sagt tre snabba 25:or kom nu här på em.
Den galna kvinnan visade sig vara känd hos mäklarfirman. Hon är helsjuk och har hållit på så här i tio år.
dfk: jo, vitsen med mäklre är ju att man inte ska behöva visa ALLS själv egentligen och att visningarna ska ara förbokade och organiserade. Inget jäkla öppet hus i alla veckor huset ligger ute. Man måste ju kunna leva sitt vanliga liv också och ha husfrid så att säga.